שתף קטע נבחר

"הגענו לבאר, עכשיו צריך לדעת לשתות"

אליצור חולון תפגוש (ה', 18:30) את מכבי אשדוד בגמר גביע המדינה לנשים וחולמת על תואר ראשון מזה 20 שנה

אליצור חולון בפעם ה-19 או זכייה רביעית של מכבי אשדוד? את התשובה לכך נקבל מחר (ה', 18:30) בבית מכבי בראשל"צ, כשהשתיים ייפגשו בגמר גביע המדינה לנשים.

 

אשדוד, האלופה המכהנת, הניפה בארבע השנים האחרונות את הצלחת, אך זכתה בגביע האחרון שלה לפני חמש שנים. היא גברה בחצי הגמר 71:82 על רמת השרון ומוליכה העונה 1:2 במפגשים מול חולון בליגה - האחרון ביניהם היה 62:76 קליל רק לפני שבועיים.

 

"אשדוד הכי מוכשרת בליגה". אייזנברג (צילום: עודד קרני, מינהלת הנשים) (צילום: עודד קרני, מינהלת הנשים)
"אשדוד הכי מוכשרת בליגה". אייזנברג(צילום: עודד קרני, מינהלת הנשים)

 

מנגד, 20 שנים בדיוק חלפו מאז אליצור חולון זכתה בתואר האחרון שלה בכדורסל הנשים הישראלי - גביע המדינה. שנה לפני כן, ב-1997, היא זכתה באליפות ה-19 שלה. מאז, נאדה. והנה, עושה רושם שדווקא העונה יש אפשרות שהאימפריה במיל' תשבור את הנאחס.

 

"בעיני המשחק הזה הוא 50-50, אנחנו לא באות כאנדרדוג", סיפרה קפטנית אליצור חולון, לימור פלג. "אשדוד קבוצה מצוינת, אבל הוכחנו השנה שאנחנו יכולות לשחק מול הקבוצות הגדולות. הקהל של חולון התחיל להגיע למשחקים שלנו ויש הרבה יותר מודעות בעיר לקבוצה".

 

קפטנית מכבי אשדוד, קטיה לויצקי: "ההכנה היא כמו לפני כל משחק, אין הבדל. ההתרגשות תתחיל כשנגיע לאולם. זה יהיה כישלון אם נפסיד את הגביע. אין שום משמעות למסורת הפעם, השנה חולון הייתה מדורגת מעלינו רוב העונה והיא קבוצה מצוינת".

 

מי מהן תניף? לויצקי (מימין) ופלג  (צילום: עודד קרני) (צילום: עודד קרני)
מי מהן תניף? לויצקי (מימין) ופלג (צילום: עודד קרני)

 

מאמן אליצור חולון, רועי אייזנברג, החמיא ליריבה: "אשדוד היא הקבוצה הכי מוכשרת בליגה, עדן הוא חבר טוב ומאמן מצוין. הוא מכיר את התרגילים שלי, אני את שלו ואין פה הפתעות. במשחקים מהסוג הזה זה מי רוצה יותר ומי תעשה פחות טעויות. הגענו בבאר, צריך עכשיו לדעת לשתות ממנו".

 

מאמן מכבי אשדוד, עדן ענבר, סיכם: "מגיע לחולון קרדיט גדול על חצי הגמר, אני מהמר חלש מאוד כי חשבתי שהרצליה ינצחו בגלל שסיאניה צ'ונג לא שיחקה. הם ניצחו בצדק והוכיחו שהם קבוצה ומגיע לכל המערכת שם הרבה קרדיט".

 

לפני המשחק (15:45) יתקיים באולם גם גמר גביע המדינה לנערות ב' ע"ש נילי נאתכו שיפגיש את הפועל ראשל”צ ומכבי רעננה. כמו כן, ייערך טקס פרישה מיוחד של איגוד הכדורסל מליעד סואץ-קרני, שהופיעה עם נבחרת הנשים בארבע אליפויות אירופה - יותר מכל שחקנית אחרת.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עודד קרני
קטיה לויצקי ולימור פלג
צילום: עודד קרני
מומלצים