שתף קטע נבחר

המופע של עמית שמחון: הפועל אילת ניצחה בחיפה

הישראלי הצטיין ב-80:90 ברוממה מול קבוצתו לשעבר וקלע 22 נקודות, כולל 5 מ-5 לשלוש. עוז בלייזר חזר מפציעה וזרק בזעם בקבוק מים על הספסל כשהוחלף. צפו בתקציר המשחק

הפועל אילת הגיעה היום (שישי) לביקור בהיכל רוממה ויצאה עם ניצחון חוץ 80:90 על מכבי חיפה, שעלולה לרדת אל המקום האחרון בסיום המחזור (במקרה שבני הרצליה תנצח את גלבוע/גליל). גיבור הניצחון של אילת במשחק המוקדם במסגרת המחזור ה-19 היה עמית שמחון, אקס חיפה, שהיה פשוט בלתי ניתן לעצירה. שמחון קלע 22 נקודות, 14 מתוכן ברבע הראשון, כולל 5 מ-5 מחוץ לקשת.

 

לטבלת ליגת העל

 

בכדורסל כמו בכדורגל, מכבי חיפה בצרות. לפני המשחקים מול הרצליה וירושלים, הקבוצה של עופר רחימי תקועה שוב עמוק בתחתית הטבלה. סגנית האלופה נראית בסכנת ירידה ממשית.

 

נכון, טרבור גסקינס שהגיע לחיפה בהחלט עזר לסדר את המשחק של הקבוצה, אבל חיפה נאלצה לרדוף אחרי האורחת ללא הצלחה. עוז בלייזר, ששב מפציעה, לא הצליח לעזור לחבריו ורק באקנר היה ממש בעניינים אצל המארחת. 1,200 צופים רדומים ברוממה לא ממש עזרו. בלייזר, הקפטן של חיפה, היה עצבני וזרק בקבוק מים על הספסל כשהוחלף.

 

גם ללא אייזק רוזפלט הפצוע, אילת שלטה 22:43 בריבאונד. לצד שמחון (22 נקודות ו-6 ריבאונדים), ג'ורדן לויד בלט עם 21 נקודות ו-8 ריבאונדים. דמטריוס טרדוול סיפק דאבל-דאבל אופייני של 12 נק' ו-11 ריב' ואריק גריפין תרם 12 נקודות. בחיפה, טרבור גסקינס הוביל חמישה קלעים בספרות כפולות עם 16 נקודות. רג'ינלד באקנר הוסיף 14, דגן יבזורי ובלייזר עם 11 כל אחד.

 

לסטטיסטיקה המלאה

 

מהלך המשחק

שמחון פתח היטב מול האקסית והעלה את אילת ל-9:14 אחרי חמש דקות, ולאחר מכן ל-11:19. טרבור גאסקינס בלט בצד השני, ובסיום הרבע הראשון הצליחה חיפה לצמצם והאורחת הובילה 22:24 בלבד. שמחון סיים את הרבע עם 14 נקודות ו-4 מ-4 מחוץ לקשת.

 

עופר רחימי. מכבי חיפה בצרות (צילום: ראובן כהן) (צילום: ראובן כהן)
עופר רחימי. מכבי חיפה בצרות(צילום: ראובן כהן)

 

ברבע השני דגן יבזורי השלים מהפך וקבע 28:31 לירוקים עם השלשה השנייה שלו, זאק גרהאם סיפק טובות גם כן, אך דימיטריוס טרדוול ועמית ביר-כץ השיבו את היתרון לאילת, בדרך ל-42:44 עם הירידה לחדרי ההלבשה.

 

ברבע השלישי שמחון המשיך את היכולת הטובה שלו מהרבע הראשון והעלה את חבריו ל-50:55. טרדוול הצטרף לחגיגה וקבע 55:62, בדרך ל-63:71 עם העלייה לרבע המכריע. הרבע האחרון היה בשליטה של אילת, שניצחה 80:90 וקברה את חיפה עמוק בתחתית.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
עמית שמחון
צילום: עוז מועלם
מומלצים