שתף קטע נבחר

שיבק: "לא נפחד לשנות את המטרות שלנו"

מאמן בני הרצליה כבר פוזל בזהירות לכיוון הפלייאוף, אחרי החזרה מבור של 20 הפרש ב-75:79 על מכבי חיפה: "בסוף הסיבוב השני נראה מה מצבנו. במשך 30 דקות לא שיחקנו טוב, אבל האמנו בעצמנו"

 

 

המהפך שחוללה בני הרצליה מול מכבי חיפה (75:79), אחרי שכבר הייתה בפיגור של 20 הפרש (59:39), היה מיוחד - אבל לא פחות מרשים הוא המהפך שהתחולל בקבוצה באופן כללי בשבועות האחרונים. הרצליה צברה חמישה ניצחונות בשישה מחזורים, והשוותה את מאזנה לזה של ראשון לציון במקום השמיני שמוביל לפלייאוף (12:8). הפער שלה ממכבי חיפה האחרונה גדל לשני משחקים.

 


לטבלת ליגת העל

 

שיבק עדיין לא מוכן להצהיר שהקבוצה שואפת להתברג בפלייאוף: "אני עדיין חושב שזה מוקדם. בסוף הסיבוב השני נראה מה מצבנו. המטרה הראשונה הייתה להישאר בליגה, אם נראה שאנחנו יכולים לכוון לפלייאוף לא נפחד לשנות את המטרות שלנו ולהגיד את זה, אבל עד סוף הסיבוב מחכים עוד לנו שני משחקים קשים, מול ראשל"צ ואשדוד".

 

 

שחקנה של בני הרצליה ברנדון טריש (צילום: ראובן שוורץ)
ברנדון טריש. משחקו הטוב ביותר(צילום: ראובן שוורץ)

 

המאמן ניסה להסביר את ההתעוררות של שחקניו, שניצחו 7:24 ברבע הרביעי: "בתקופה שבה אתה מנצח, אתה מתחיל להאמין שאתה יכול לנצח גם במשחקים שאתה לא משחק בהם טוב. בוא נהיה כנים, לא שיחקנו טוב במשך 30 דקות. האמונה נבנית כשאתה משיג ניצחונות".

 

ברנדון טריש כיכב עם 29 נקודות במשחקו הטוב ביותר מאז שחתם בהרצליה, כולל שש שלשות משמונה ניסיונות. "הוא נתן הצגה. מעבר לשלשות הוא נתן גם משחק הגנה טוב", ציין שיבק. "אין ספק שהשלשות שלו ושל תום מעיין נתנו לנו את הדחיפה בקאמבק".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
ברנדון טריש
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים