שתף קטע נבחר

שולדבראנד: "יש בעיה של הקרבה"

אחרי שהפסידה בעוד משחק מכריע, קפטן עירוני נהריה ניסה להסביר מה לא עובד: "אנחנו צריכים ריענון, דרך חילופי שחקנים או חיזוק הסגל הקיים". עוזר המאמן, שי סגלוביץ': "ניהלנו משאים ומתנים שלא צלחו"

 

ביום שאחרי ההפסד לנס ציונה (96:88), בעירוני נהריה מבינים שירידה לליגה הלאומית הפכה לאופציה מוחשית מתמיד. בקבוצה ידעו שהמשחק אתמול (ב') היה משחק עונה עבורם, אך למרות קאמבק גדול הסגולים קרסו בשתי הדקות האחרונות, הפסידו - ורחוקים כעת משחק אחד מהמקום האחרון, ממנו יורדים ליגה.

 


לטבלת ליגת העל

 

את המשחק אמש ניהל עוזר המאמן, שי סגלוביץ', לאחר שבית הדין הרחיק את המאמן אריק אלפסי משני משחקי ליגה בעקבות התפרצותו על השופט עומר אסתרון בהפסד לראשון לציון לפני שבועיים. סגלוביץ': "אין ספק שברגע שיש מומנטום שלילי, אז טבעי שבקבוצה בלי ביטחון הוא נמשך יותר זמן וזה התפקיד שלנו לעצור אותו. לפעמים הכלים שיש ברשותנו מאפשרים את זה ולפעמים לא".

 

 

גארי בראון מול קורי וובסטר (צילום: לילך וייס, מינהלת הליגה)
לא הספיק כדי לנצח. קורי וובסטר (צילום: לילך וייס, מינהלת הליגה)

"זה לא סוד שאנחנו מחפשים רכז וגם ניהלנו משאים ומתנים שלא צלחו", אמר סגלוביץ'. "ללא ספק הקבוצה הזאת צריכה לעשות הכל כדי להישאר, כי יהיה זול יותר להישאר בליגה מאשר להעלות אותה מהליגה הלאומית".

 

גם קפטן הקבוצה, יהונתן שולדבראנד, לא הסתיר את הבעיות הקיימות במועדון: "אם רואים תסריט של ירידת ליגה? בינתיים לא חושבים על זה, אבל זה בהחלט יושב לנו על העורף וכולם צריכים להבין את המצב".

 

רוצה יותר הקרבה. שולדבראנד (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
רוצה יותר הקרבה. שולדבראנד(צילום: ראובן שוורץ)

 

הקפטן המשיך: "המצב לא נראה טוב, אבל אני לא חושב שזה מאוחר מדי. אני לא מרגיש שזה עניין של יכולת אישית, אלא בעיה של הקרבה וההגנה שלנו פשוט לא שם. אנחנו צריכים להרים אחד את השני מהמצב הזה והמאמנים צריכים לעשות את השיקולים שלהם כדי לייצב את הקבוצה. מה שבטוח הוא שכולנו צריכים לעשות הרבה מאוד חושבים".

 

גם הפורוורד מרגיש שקבוצתו חייבת להתחזק כדי לשרוד בליגה: "אנחנו צריכים ריענון, דרך חילופי שחקנים או חיזוק הסגל הקיים. באמת שכולנו מבינים את המצב ואני לא שם אצבע על מישהו ספציפי, אבל חייב להיות שינוי בגישה שלנו מעל הכל".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: לילך וייס, מינהלת הליגה
קורי וובסטר
צילום: לילך וייס, מינהלת הליגה
מומלצים