שתף קטע נבחר

אנתוני בארבר חתם בנהריה

הגארד בן ה-23 (1.85 מ') שנחתך מברנדיסי האיטלקית בתחילת העונה ינסה לעזור לקבוצתו של אריק אלפסי במאבקי התחתית

בתחילת העונה כשהסתכלו על הסגל של עירוני נהריה קשה היה להאמין שבחודש מרץ 2018 אריק אלפסי ושחקניו ידורגו במקום האחרון בליגה. אבל זה בדיוק המצב כשהצפוניים סוחבים חמישה הפסדים רצופים.

 

לטבלת ליגת העל בכדורסל

 

בעקבות כך הבינו במועדון שהם חייבים שינוי והחתימו הבוקר (שלישי) את אנתוני בארבר (23, 1.85 מ'), רכז אמריקני בעל רזומה מרשים במכללות וקצת פחות בכדורסל המקצועני.

 

אנתוני בארבר במדי צפון קרוליינה סטייט (צילום: gettyimages)
בארבר. יעזור לנהריה?(צילום: gettyimages)

 

ב-2012 גוייס בארבר לאוניברסיטת צפון קרוליינה סטייט, ובמשך שלוש עונות היה אחד משחקניה המרכזיים. בעונתו האחרונה קלע במדיה 23.5 נקודות יחד עם 4.6 ריבאונדים ו-4.5 אסיסטים.

 

אחרי שלא הצליח להיבחר בדראפט, החל בארבר את דרכו בליגת הקיץ ובמחנות לפני תחילת עונת ה-NBA. בין השאר ניסה את מזלו בניו אורלינס, פילדלפיה ושארלוט, אבל לא הצליח למצוא מקום בסגל הסופי של אותן קבוצות.

 

את 2017/18 פתח בברנדיסי האיטלקית, אבל נחתך אחרי שבעה משחקים בלבד בהם העמיד ממוצע של 10.4 נקודות ו-2.9 אסיסטים ב-23.3 דקות. לאחר מכן חזר לארצות הברית ושיחק בגרינסבורו מליגת הפיתוח (16.9 נקודות ו-4.5 אסיסטים).

 

לנהריה יש כעת חמישה זרים בסגל, אך במועדון טוענים כי לא ישחררו אף אחד. בכל מחזור ליגה אחד מהאמריקנים לא יירשם בטופס המשחק. יחד עם זאת, דנזל לווינגסטון עשוי בהמשך העונה לשלם את המחיר על היכולת הרעה שלו.

 

ביום ראשון תנעל נהריה את הסיבוב השני בליגה עם משחק ביתי קשה נגד מוליכת הטבלה, הפועל חולון. אלפסי, שריצה עונש הרחקה של שני משחקים, ישוב לקווים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: gettyimages
אנתוני בארבר
צילום: gettyimages
מומלצים