שתף קטע נבחר

ראשי מכבי ת"א ביקשו הבהרות מוויצ'יץ'

שמעון מזרחי, שי רקנאטי ואלי דריקס ערכו הערכת מצב עם המנהל המקצועי, אחרי ההפסד להפועל תל אביב בדרבי. אי שביעות רצון מניהול המשחק של ספאחיה. מסתמן שהקבוצה לא תיאבק כדי להשאיר את ג'ונה בולדן, לנוכח היכולת המאכזבת שלו לאחרונה

 

יממה לאחר ההפסד 85:80 להפועל תל אביב בדרבי, ראשי מכבי תל אביב ערכו הערכת מצב. היו"ר שמעון מזרחי, סגן היו"ר שי רקנאטי והמנכ"ל אלי דריקס, נפגשו עם המנהל המקצועי, ניקולה וויצ'יץ', וביקשו ממנו הבהרות בנוגע לתפקוד הקבוצה בשבועות האחרונים. כמו כן, קיימת אי שביעות רצון מניהול המשחק של נבן ספאחיה, ובמיוחד מהמזג החם וההתפרצות שלו כלפי השופטים.

 

על השולחן עלו גם שינויים נדרשים לקראת העונה הבאה וניסיון למצוא פתרון לסוגיית החוק הרוסי. לטענת גורם בקבוצה, העובדה שיש שני סגלים נפרדים לליגה ולאירופה, מפריעה לניהול הסגל ובקבוצה עמלים על מענה לכך.

 

"מנסים להרגיע את העניינים, אבל בפועל כל אחד שנמצא בחדר ההלבשה הוא פקעת עצבים" - כך אמר הבוקר (שלישי) גורם במועדון. הצהובים ניסו לפני המשחק ובמהלכו לשדר עסקים כרגיל, עד שכמעט היה אפשר לשכוח שהם הודחו ביום חמישי מהיורוליג בעקבות ההפסד לבאסקוניה שהוריד אותם למאזן 16:13 וחיסל את הסיכויים להעפיל לפלייאוף. אלא שבסופו של דבר הם ספגו הפסד נוסף, הפעם בליגת העל מול היריבה המרה.

 

ניקולה וויצ'יץ' (צילום: ראובן שוורץ)
נדרש לספק הסברים. ניקולה וויצ'יץ'(צילום: ראובן שוורץ)

 

נוריס קול מאוכזב (צילום: ראובן שוורץ)
נוריס קול מאוכזב, אתמול בדרבי(צילום: ראובן שוורץ)

 

היכולת של ג'ונה בולדן ממשיכה להעלות תהיות. הפוורוורד נמצא בחודשיים האחרונים בירידה ורשם ממוצע נקודות דל של 3.4 בלבד בחמשת המשחקים האחרונים. אתמול (שני) הוא הסתפק בנקודה אחת בלבד. כזכור, בקיץ חתם בולדן לשלוש עונות במועדון עם סעיף יציאה בתום העונה הנוכחית ל-NBA מאחר שנבחר ב-2017 במקום ה-36 בדראפט ע"י פילדלפיה. יש האומרים במכבי ת"א שלנוכח יכולתו הם לא ייצאו מגדרם כדי להשאירו.


אוהדי הפועל תל אביב אוטובוס מכבי תל אביב דרבי (צילום: ראובן שוורץ)
אוטובוס מכבי ת"א יוצא ממתחם הדרייב אין(צילום: ראובן שוורץ)

פייר ג'קסון מכבי תל אביב (צילום: ראובן שוורץ)
פייר ג'קסון. חסר למכבי תל אביב(צילום: ראובן שוורץ)

 

מייקל רול אמר בסיום המשחק: "ננסה להבין מה עשינו לא נכון. אני לא מרגיש שהשחקנים בדאון, כן היו שחקנים שהיו קצת מתוסכלים בזמן המשחק כי עשינו טעויות וגם מאכזב מאוד שהפסדנו, אבל יש לנו עוד זמן עד שהעונה תסתיים ואנחנו נשתפר עד אז. אני לא חושב שיש נפילה מנטלית, נלחמנו על הסיכוי להעפיל לפלייאוף ביורוליג, אבל זה הספורט".

 

ג'ון דיברתולומאו הוסיף: "זה משחק קשה בשבילנו, הפועל ת"א שיחקו מצוין וניצלו טעויות שלנו.

אנחנו צריכים עוד לתקן דברים כדי להצליח בהמשך. הסיבוב השלישי הוא המפתח. חשוב שנהיה ביחד, נתאמן יותר כדי לשחק את הכדורסל הטוב שלנו לקראת השלבים המכריעים".

 

ג'ון דיברתולומאו מאוכזב בדרבי (צילום: עוז מועלם)
ג'ון דיברתולומאו. "הסיבוב השלישי הוא המפתח"(צילום: עוז מועלם)

 

איתי שגב מכבי תל אביב (צילום: ראובן שוורץ)
איתי שגב ביציאה מהיכל קבוצת שלמה(צילום: ראובן שוורץ)

 

מי שאמור לשלוט על מד הכעס והעצבים בקבוצה הוא המאמן, נבן ספאחיה, אבל אפשר לראות אותו לאורך העונה מתרגז על השופטים ומשדר אי שקט. גם אתמול הוא ספג עבירה טכנית ולאחר מכן המשיך להתפרץ על השופט דודי רומנו, כשאמר לו: "תתבייש לך". אם זה לא הספיק כדי להוציא אותו משלוותו, בסיום המשחק נכנס אוהד הפועל תל אביב לחדר מסיבות העיתונאים בזמן שספאחיה דיבר עם הכתבים וצעק לעברו "זבל", מה שהרגיז הפעם את כל אנשי המועדון שהחליטו לקטוע את המסע"ת ולא לשלוח שחקן לעמדת הראיונות.

  


פורסם לראשונה 03/04/2018 08:33

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
שמעון מזרחי
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים