שתף קטע נבחר

ברביעי: רמלה תאזן את סדרת גמר הנשים?

כשהיא בפיגור 1:0 מול מכבי אשדוד, הקבוצה של אלי רבי תרצה לשמור על הבית (ד', 17:30) ובעיקר להתאושש מהתבוסה 88:66 ביום ראשון האחרון

כשהיא בפיגור 1:0 מול מכבי אשדוד, אליצור רמלה תנסה מחר (רביעי, 17:30) לאזן את סדרת גמר הפלייאוף לנשים (בשיטת הטוב מ-5). החבורה של אלי רבי תהיה זו שתארח את המשחק השני בסדרה ובעיקר תרצה להתאושש מהתבוסה 88:66 ביום ראשון האחרון.

 

מעולם לא הצליחה קבוצה בתולדות כדורסל הנשים לחזור מפיגור 2:0 בסדרת הגמר, כך שגם ברמלה יודעים שניצחון נוסף של אשדוד יסגור כמעט בוודאות את סיפור האליפות. הקבוצה תמשיך לשחק בסגל חסר, עם שתי זרות בלבד (אדוט בולגאק ואלכסיס ג'ונס) וללא אייפי איבקווה הפצועה.

 

טיפני הייז ואלכסיס ג'ונס (צילום: לירון מולדובן, מנהלת הנשים)
הייז מול ג'ונס במשחק הראשון בגמר הפלייאוף(צילום: לירון מולדובן, מנהלת הנשים)

 

רמלה, למרות הסגל הקצר, תצטרך למצוא פתרונות יצירתיים להתמודדות מול הלחץ והאגרסיביות של אשדוד. הקבוצה של עדן ענבר גרמה לה ל-21 איבודי כדור במשחק הראשון, תוך שהיא עוצרת את נעמה שפיר ואלכסיס ג'ונס על 11 נקודות בלבד.

 

נראה שגם מחר לא תספיק יכולת שיא של אדוט בולגאק (36 נקודות ו-15 ריבאונדים ביום ראשון האחרון) ללא תרומה משמעותית יותר של חברותיה לקבוצה. מפתח חשוב נוסף מבחינתה של רמלה - התרומה של שחקניות הספסל, שלא קלעו נקודה אחת במשחק הראשון.

 

מנגד, אשדוד נראתה נהדר במשחק הראשון, עלתה ליתרון דו-ספרתי ברבע השני ושייטה לניצחון קליל. טיפאני ג'קסון (18 נקודות) ושי דורון (15) בלטו אצלה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: לירון מולדובן, מנהלת הנשים
אדוט בולגאק
צילום: לירון מולדובן, מנהלת הנשים
מומלצים