שתף קטע נבחר

הפועל ירושלים מחכה לטיילור רוצ׳סטי

המתאזרח שמשחק בכוכב האדום בלגרד, הביע את הסכמתו לשוב לארץ ופניה רשמית צפויה בקרוב. יוכל להגיע רק אחרי ה-15 באפריל - מועד תום הליגה האדריאטית

הפועל ירושלים סיימה את הסיבוב השני ברגל ימין, עם שלושה ניצחונות רצופים, האחרון ביום שני 82:94 על מכבי חיפה. בעקבות הרצף סיימו הירושלמים את הסיבוב במקום השלישי עם מאזן של 14 ניצחונות מול 8 הפסדים. עם זאת, בירושלים שואפים עדיין להתחזק כשמי שאמור להצטרף הוא אקס מכבי תל אביב, טיילור רוצ'סטי.

 

רוצ׳סטי (32, 1.85) משחק כרגע בכוכב האדום בלגרד ויוכל להשתחרר מחוזהו בהסכמת קבוצתו רק בתום סדרת גמר הליגה האדריאטית ב-15 באפריל. המהלך יתבצע רק בתאריך האמור מאחר והקבוצה הסרבית צריכה לזכות באליפות, על מנת להשתתף ביורוליג בעונה הבאה. המתאזרח נמצא השנה בכושר משחק מצוין כאשר בליגת ה - ABA, הוא מעמיד ממוצעים של 23 נקודות ו-7 אסיסטים וביורוליג רשם 13.4 נקודות ו-5 אסיסטים (קבוצתו לא העפילה לפלייאוף).

 

מאדום לאדום? טיילור רוצ'סטי (צילום: EPA) (צילום: EPA)
מאדום לאדום? טיילור רוצ'סטי(צילום: EPA)

 

ירושלים עדיין לא הגישה הצעה רשמית, אם כי הנהלת הקבוצה קיבלה את אישור המאמן עודד קטש למהלך וכבר גיששה אצל כל הגורמים הרלוונטיים. בקבוצה סבורים שהכוכב האדום המצויה בקשיים כלכליים, לא תתנגד לשחרר את רוצ'סטי, שמודע להתעניינות מעיר הקודש ולטענת מקורביו הביע הסכמה להגיע שוב לישראל. יש לציין כי בכוונת הקבוצה להחתים אותו לחודשיים הקרובים, ללא אופציה לעונה נוספת. 

 

הרצון לצרף את השחקן הגיע אחרי פציעתו של יוגב אוחיון שגמר את העונה, והעובדה שעודד קטש נשאר עם רכז אחד בלבד בסגל. בקבוצה הבינו שהדבר עלול להוות מכשול, בטח בסיבוב השלישי שמתחיל בשבוע הבא בו הקבוצות ישחקו פעמיים בשבוע. לאחרונה גם קיילין לוקאס לא נמצא בעניינים, מול גלבוע גליל והפועל חולון הוא רשם 4 נקודות ובמשחק האחרון מול מכבי חיפה לא התלבש בשל פציעה, מה שרק הגדיל את הרצון של ההנהלה והצוות המקצועי לצרף את רוצ׳סטי.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
טיילור רוצ'סטי
צילום: עוז מועלם
מומלצים