שתף קטע נבחר

כדורסל נשים: מכבי אשדוד רחוקה ניצחון מאליפות

החבורה של עדן ענבר לא התקשתה גם במשחק השני בסדרת גמר הפלייאוף, ניצחה 49:68 בחוץ את אליצור רמלה ועלתה ל-0:2 קליל. טיפאני הייז הצטיינה (18 נקודות). ביום שני החבורה של עדן ענבר תגזור רשתות בפעם החמישית ברציפות?

 

צ'לסי הופקינס חוגגת עם האוהדים (צילום: אודי ציטיאט, מינהלת הנשים)
צ'לסי הופקינס חוגגת עם האוהדים בסיום(צילום: אודי ציטיאט, מינהלת הנשים)

 

מכבי אשדוד רחוקה 40 דקות מזכייה באליפות חמישית ברציפות - ואת האמת קלילה במיוחד. החבורה של עדן ענבר הביסה גם הערב (רביעי) את אליצור רמלה, הפעם 49:68 בקריית מנחם ועלתה ל-0:2 בסדרת גמר הפלייאוף לנשים (בשיטת הטוב מ-5). ניצחון נוסף ביום שני ישלים סוויפ ויעניק לאשדוד את הצלחת.

 

מעולם לא הצליחה קבוצה בתולדות כדורסל הנשים לחזור מפיגור 2:0 בסדרת גמר, כך שגם ברמלה יודעים שיהיה קשה עד בלתי אפשרי לבצע מהפך מדהים שכזה. מה עוד שהקבוצה של אלי רבי המשיכה לשחק בסגל חסר, עם שתי זרות בלבד (אדוט בולגאק ואלכסיס ג'ונס) וללא אייפי איבקווה הפצועה.

 

טיפאני ג'קסון מול אדוט בולגאק (צילום: אודי ציטיאט, מינהלת הנשים)
לא כוחות. טיפאני ג'קסון מול אדוט בולגאק(צילום: אודי ציטיאט, מינהלת הנשים)

רמלה פיגרה בפער דו-ספרתי כבר בסוף הרבע הראשון ולא יכלה לערב נהדר מצד טיפאני הייז וצ'לסי הופקינס. ביום שני שחקניות אשדוד יגזרו רשתות באולמן הביתי? לפי מה שראינו בשני המשחקים הראשונים, כנראה שכן.

 

קלעו לאשדוד: הייז 18, הופקינס (14 ריבאונדים) 13, לויצקי וג'קסון 10 כ"א, פרסלי 8, דורון 7, האטיס 2. לרמלה: ג'ונס 16 (8 איבודים), בולגאק 15 (20 ריבאונדים), גנור 12, שפיר 3, אלכס כהן 2, פדר 1.

 

מהלך המשחק

רבע ראשון איום של רמלה, שקלעה ב-20 אחוז מהשדה וסיימה את עשר הדקות הראשונות עם 1 מ-9 מחוץ לקשת ו-7 איבודים. אשדוד הוליכה מהפתיחה ורצה 0:7 בחמש הדקות האחרונות של הרבע כדי לרדת ביתרון דו-ספרתי (8:19). 

 

נסים רון ראש העיר מיכאל וידל איריס שטרק משה שטרק (צילום: אודי ציטיאט, מינהלת הנשים)
נסים רון ראש עיריית רמלה, מיכאל וידל, איריס שטרק ומשה שטרק(צילום: אודי ציטיאט, מינהלת הנשים)

 

דווקא אדוט בולגאק, הבאנקר של רמלה מפתיחה העונה, לא הצליחה להיכנס למשחק. עד ההפסקה אמנם קטפה 11 ריבאונדים, אבל קלעה 3 נקודות בלבד (1 מ-5 מהשדה) וכשהיא נראית ככה, גם אלי רבי ידע שהמצב שלו לא טוב. טיפאני הייז וצ'לסי הופקינס הותירו את אשדוד בפער די מבטיח, בטח כשהסקור במשחק נמוך: 24:34 לאורחת אחרי 20 דקות. 

 

שלשות של נועה גנור, הטובה בשחקניות רמלה, ובולגאק צימקו פעם אחר פעם למינוס שמונה בפתיחת הרבע השלישי. רק שההמשך היה שייך כולו, איך לא, לאשדוד. החבורה של עדן ענבר, גם ברבע בינוני במונחים שלה, סיימה אותו בפער הגדול ביותר עד כה - 37:52.

 

הרבע האחרון כבר היה גארבג'-טיים אחד גדול. שחקניות רמלה נראה שכבר ויתרו על המשחק ואשדוד רק הגדילה את הפער עד לשריקה האחרונה. בסיום: 49:68 לאשדוד.


פורסם לראשונה 04/04/2018 17:22

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אודי ציטיאט, מינהלת הנשים
שי דורון
צילום: אודי ציטיאט, מינהלת הנשים
מומלצים