שתף קטע נבחר

 

הפועל ת"א בודקת אפשרות להחתים את אייזאה בריסקו

בן דודו של קיירי ארווינג משחק העונה בקאלב קראמו האסטונית, ובקבוצה מנסים לראות אם יצליחו לשחררו. העמיד העונה ממוצע של 21.9 נקודות ו-4 אסיסטים ב-VTB

 

צפו בתקציר: מכבי חיפה - הפועל ת"א

צפו בתקציר: מכבי חיפה - הפועל ת"א

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

בהפועל תל אביב נשמו לרווחה אחרי שהצליחו לרשום הערב (ראשון) ניצחון ליגה חשוב בחוץ על מכבי חיפה - 77:87. במקביל, האדומים מנסים לבדוק אופציות להתחזק. אחד השמות הוא אייזאה בריסקו (22, 1.91 מ').

 

בריסקו מגיע ממשפחת כדורסל והוא בן דודו של כוכב בוסטון סלטיקס קיירי ארווינג. הרכז בן ה-22 אף שיחק באקדמיה של לברון ג'יימס אליה הגיע בעזרת היחסים הקרובים של דודו עם השחקן הטוב בעולם.

 

אם הוא לא יגיע לארץ, אז לפחות הבן דוד כן. ארוינג (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
אם הוא לא יגיע לארץ, אז לפחות הבן דוד כן. ארוינג(צילום: רויטרס)

 

אחרי שנתיים לא רעות באוניברסיטת קנטאקי המפורסמת (12.1 נקודות, 5.5 ריבאונדים ו-4.3 אסיסטים), בריסקו ניסה את מזלו בדראפט האחרון, אך לא הצליח להיבחר. בקיץ האחרון שיחק במדי פילדלפיה

 בליגות הקיץ ביוטה ובלאס וגאס, אבל לא הצליח להרשים. בריסקו קיבל חוזה זמני בפורטלנד לפני פתיחת העונה, אולם שוחרר רגע לפני פתיחה.

 

בחודש ינואר חתם בריסקו בקאלב קראמו האסטונית, שהייתה קבוצתו המקצוענית הראשונה בקריירה. מהרגע הראשון הפך לכוכב של הקבוצה ותרם במדיה 21.9 נקודות ו-4 אסיסטים בממוצע בליגת ה-VTB (הליגה המזרח אירופית). באולסטאר האסטוני להט עם 50 נקודות. האדומים נמצאים בבעיה עם בריסקו מאחר וקבוצתו אמורה להתחיל בימים הקרובים סדרת פלייאוף באסטוניה, ולא ברור עם קאלב תסכים לשחררו, שכן אם לא תזכה באליפות היא לא תשחק בעונה הבאה ב-VTB.

 

אם וכאשר יוחתם, בריסקו לא יגיע במקומו של שחקן אחר, אלא כזר חמישי. הפועל ת"א לא מתכוונת לרשום חמישה ובכך לוותר על מענק 250 אלף השקלים מהמינהלת, ולכן בכל מחזור תאלץ לתמרן ולרשום רק ארבעה אמריקאים בטופס.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
דני פרנקו
צילום: עוז מועלם
מומלצים