שתף קטע נבחר

ג'רמי פארגו: "יש כאלה ששונאים אותי, באתי גם בשבילם"

הגארד החדש-ישן של מכבי תל אביב נחת בנתב"ג לקדנציה שלישית והיה במצב רוח טוב: "אני רוצה להחזיר לאוהדים את השמחה, לא באתי להחליף אחד אחד. רוצה לקחת אליפות"

 

ג'רמי פארגו נחת הבוקר (ראשון) בישראל כדי להצטרף בפעם השלישית למכבי תל אביב: "הרגשה טובה מאוד לחזור לישראל. יש פה הרבה אנשים שאני מכיר ושחקנים שאני מחכה לשחק איתם", אמר הגארד בנתב"ג.

 

פארגו נשאל על האוהדים וענה בצחוק: "יש פה עדיין כאלה ששונאים אותי, אבל חזרתי גם בגללם ואני רוצה להחזיר להם את השמחה". על התקופה שמכבי נמצאת בה: "לכל קבוצה בעולם יש עליות ומורדות. במכבי יש שחקנים שיודעים לשחק כדורסל, ואני מקווה להתחיל פה תקופה יותר טובה".


ג'רמי פארגו בישראל (צילום: עוז מועלם)
שמח לחזור(צילום: עוז מועלם)

ג'רמי פארגו בישראל (צילום: עוז מועלם)
(צילום: עוז מועלם)

 

הגארד אמר שהוא לא בא על חשבונם של נוריס קול ופייר ג'קסון: "אני בא לעשות את הכי טוב שאני יכול, באתי לעזור ולא כדי להחליף מישהו. אני בא כדי לקחת אליפות ומועדון כמו מכבי חייב תמיד לנצח".

 

בעונה הנוכחית (מדצמבר עד פברואר) שיחק פארגו בנאנג'ינג מהליגה הסינית, במדיה העמיד ממוצעים של 22.8 נקודות ו-6.2 אסיסטים לערב. בין 18 בפברואר ל-18 במרץ שיחק בסנטה קרוז ווריורס מליגת הפיתוח האמריקנית, בשורותיה קלע 18.5 נקודות ומסר 11 אסיסטים בממוצע ב-10 משחקים שבהם שותף. לאחר מכן עבר לליגה הלבנונית, שם ב-5 משחקים סיפק 15.8 נקודות ו-7 אסיסטים לערב.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים