שתף קטע נבחר

נהריה ניצחה את הרצליה, סל ניצחון לשולדבראנד

82:83 לעירוני נהריה על בני הרצליה בקרב התחתית. הפורוורד הישראלי קלע שלשה מכריעה 1.6 שניות לסיום. בעקבות הניצחון עלתה החבורה של אלפסי למקום העשירי על חשבונה של המפסידה

 

המחזור ה-27 בליגת הנעל ננעל הערב (שני) עם ניצחון דרמטי של עירוני נהריה 82:83 על בני הרצליה בעין שרה. בעקבות הניצחון עלתה החבורה של אריק אלפסי למקום העשירי על חשבונה של האורחת ככשתי הקבוצות עם אותו מספר נקודות. כמו כן, פתחה נהריה פער של שלוש נקודות ממכבי חיפה האחרונה, כשבשבוע הבא ייפגשו השתיים לקרב תחתית לוהט.

 

לטבלת ליגת העל

 

האורחת פתחה טוב יותר את המשחק והובילה בסיום הרבע הראשון 21:26. המגמה המשיכה גם בתחילת הרבע השני, אבל אנתוני בארבר עם רבע אדיר, החזיר כמעט לבדו את נהריה למשחק והסגולים ירדו למחצית כשהם ביתרון ארבע 44:48.

 

ניצחון דרמטי וחשוב. אריק אלפסי (צילום: ראובן כהן) (צילום: ראובן כהן)
ניצחון דרמטי וחשוב. אריק אלפסי(צילום: ראובן כהן)

קלע 14 נקודות. אלכס יאנג (צילום: ראובן כהן) (צילום: ראובן כהן)
קלע 14 נקודות. אלכס יאנג(צילום: ראובן כהן)

 

המחצית השנייה הייתה צמודה לכל אורכה והיתרון עבר מצד לצד. דקה לסיום שתי הקבוצות עוד היו בשוויון 80:80 כאשר תום מעיין העלה את הרצליה ליתרון בשתי קליעות עונשין מדויקות. נהריה יצאה להתקפה אחרונה ויונתן שולדבארנד צלף שלשה ענקית 1.6 שניות לסיום. טוריאן גרין עוד יכול היה לנצח להרצליה את משחק, אבל החטיא שלשה מהפינה. 82:83 לנהריה בסיום.

 

אנתוני בארבר להט עם 23 נקודות והרבה מלחמה. מי שעוד תרמו את שלהם היו אלכס יאנג עם 14 נקודות וטיירון נאש עם 13 נקודות. אצל הרצליה בלט דומיניק ארצ'י כסיים עם 22 נקודות באחוזים נהדרים מהשדה. גם ג'ף אדריאן סיפק את הסחורה עם 17 נקודות ו-13ריבאונדים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
יונתן שולדבראנד
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים