שתף קטע נבחר

קורי וובסטר שוחרר מעירוני נהריה

הקבוצה נעתרה לבקשתו של השחקן לעזוב. הוא נשאר מחוץ לסגל במשחקים האחרונים ואריק אלפסי ויתר עליו בעקבות חזרתו של דנזל ליווינגסטון לחמישייה, השיפור ביכולתו של אנתוני בארבר והחתמת האקים ווריק. קלע 15.4 נקודות בממוצע ב-23 משחקים שבהם שותף

 

קורי וובסטר שוחרר היום (חמישי) מעירוני נהריה. אחרי ארבעה מחזורים שבהם נותר מחוץ לסגל של אריק אלפסי, הגיעה הקבוצה להבנות עם השחקן על שיחרורו, לפי בקשתו. בנהריה הייתה אכזבה גדולה מיכולתו של וובסטר בחודש האחרון, ומאז המשחק מול הפועל אילת שבו לא קלע אף נקודה הוא נופה מהסגל. במקומו חזר דנזל ליווינגסטון לחמישייה.

 

לטבלת ליגת העל

 

עוד לפני אותו הפסד, מתחו גורמים במועדון ביקורת חריפה על וובסטר וטענו כי הוא משחק בשביל הסטטיסטיקה האישית שלו ולא למען הקבוצה. בשבועיים האחרונים, מאז חזרתו של ליווינגסטון, השיפור הגדול ביכולתו של אנתוני בארבר והחתמת האקים ווריק בשבוע שעבר, הבין וובסטר שהדרך חזרה לסגל תהיה כמעט בלתי אפשרית וביקש להשתחרר מהקבוצה. ב-23 המחזורים שבהם שיחק, וובסטר סיפק ממוצעים של 15.4 נקודות, 2.2 ריבאונדים ו-4 אסיסטים.

קורי וובסטר. ביקש לעזוב (צילום: ראובן כהן) (צילום: ראובן כהן)
קורי וובסטר. ביקש לעזוב(צילום: ראובן כהן)

 

במקביל נמשכות ההכנות לקרב התחתית החשוב של נהריה מחר מול מכבי חיפה (שישי, 16:00). קפטן הקבוצה, יהונתן שולדברנד,

אמר לקראת ההתמודדות: "מצפה לנו עכשיו משחק חשוב מאוד מול מכבי חיפה, יש כל כך הרבה קלישאות סביב המשחק הזה, אבל נשים הכל בצד ונבוא מרוכזים. אנחנו צריכים לשחק כקבוצה, להבין את המצב ואת המשמעות של המשחק ולתת כל מה שיש לנו. זה לא חייב להיות כדורסל יפה, העיקר יהיה לבוא ולנצח".

 

מאמן הקבוצה, אריק אלפסי: "מחכה לנו קרב על כל העונה הזאת ואנחנו נבוא לרוממה מוכנים כמו שצריך כדי להילחם על העונה. אנחנו מכבדים את מכבי חיפה אבל אנחנו חייבים את המשחק הזה, ואם ננצח אותו אנחנו יכולים לחשוב על דברים אחרים".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: לילך וייס, מינהלת הליגה
קורי וובסטר
צילום: לילך וייס, מינהלת הליגה
מומלצים