שתף קטע נבחר

צפו: אוהד מכבי ת"א מנסה להכות איש צוות של הפועל

שוב אלימות בדרבי התל אביבי: דובר האדומים הותקף לאחר שצילם את אוהדי היריבה מקללים ויורקים לכיוונו. ממכבי תל אביב נמסר: "הקבוצה מתנגדת לאירועים מעין אלה, מגנה אותם ומתנצלת"

לצד האירוע עם רגב פנאן, על הדרבי התל אביבי אמש (חמישי) העיבה גם תקרית מכוערת בין אחד מאוהדי הצהובים לדובר הפועל תל אביב, איתי ברגר. לטענת האדומים, אוהדי מכבי קיללו וירקו עליהם לפני תחילת המשחק (וגם בהמשך), לכן החליטו לצלם את האירוע.

 

 

כשאחד האוהדים ראה את דובר האורחת מצלם בטלפון הסלולרי שלו, הוא רץ לכיוונו, ניסה להכות אותו והחל לירוק לעברו כפי שניתן לראות בסרטון.

 

יש לציין כי זו לא הפעם הראשונה בה אוהדי מכבי מתנהגים בצורה הזו. גם בדרבי הקודם בין הקבוצות בהיכל מנורה מבטחים מספר אוהדים ירקו וקיללו את ספסל הפועל ת"א - וגם אז האדומים שחררו סרטון. בנוסף, הקבוצה הגישה תלונה באיגוד הכדורסל על ניסיון תקיפה של נציג הבעלים הפרטיים במועדון, ידידיה רפפורט, אך הצוות המשפטי של האיגוד בחר שלא להגיש כתב אישום בנושא.

 

ממכבי תל אביב נמסר: "מכבי ת"א רואה בחומרה את הקריאות שנשמעו אמש בדרבי התל אביבי מצד אוהדי הפועל ת"א. שוב שירי שואה, שוב קריאות קשות נגד רגב פנאן ובעלי הקבוצה. מכבי גם מגנה בתוקף את זריקת המטבעות והמציתים מיציע אוהדי הפועל, שפגעו באוהדי מכבי ת"א. בנוסף, הקבוצה ראתה כי בסרטון שהעלה דובר הפועל ת"א איתי ברגר לרשתות החברתיות, וכמו כן הופץ על ידו לעיתונאים, נראה אוהד מכבי יורק לכיוונו וצועק עליו. מכבי ת"א מתנגדת לאירועים מעין אלה, מגנה אותם ומתנצלת. אנחנו נגד כל סוג של אלימות. אין מקום לאירועים מסוג זה במגרשים וצר לנו על הפגיעה ברגשותיו של מר ברגר".

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים