שתף קטע נבחר

גלאקטיקוס ברמת חן: לויצקי, שפיר ולב חתמו

הקבוצה של לירון שרף עם החתמות ענק: קפטנית הנבחרת עוזבת את מכבי אשדוד. תשתף פעולה עם נעמה שפיר, טל לב ורוני בן נון. לויצקי: "החלום שלי: להיות הישראלית הראשונה עם חמש אליפויות בחמש קבוצות שונות"

מכבי רמת חן הודחה בעונה שעברה בחצי גמר הפלייאוף וברבע גמר גביע המדינה. אולי בשל כך בנתה הקיץ קבוצת גלאקטיקוס אמיתית, לפחות בסגל הישראלי. הקבוצה של לירון שרף הודיעה היום (שני) על החתמתן של קטיה לויצקי, נעמה שפיר, טל לב ורוני בן נון.

 

לויצקי (32, 1.90 מ'), קפטנית נבחרת ישראל ומכבי אשדוד, מגיעה לראשונה בקריירה שלה לרמת חן. במאזנה שבע אליפויות ושישה גביעים. בעונה שעברה נבחרה לחמישיית העונה, זכתה בדאבל עם אשדוד והעמידה בסדרת גמר הפלייאוף ממוצעים של 9.3 נקודות, 3.7 ריבאונדים ו-3.2 אסיסטים לערב.

 

לויצקי. קפטנית הנבחרת מגיעה לרמת חן (צילום: ספי מגריזו, באדיבות מנהלת הנשים) (צילום: ספי מגריזו, באדיבות מנהלת הנשים)
לויצקי. קפטנית הנבחרת מגיעה לרמת חן(צילום: ספי מגריזו, באדיבות מנהלת הנשים)

 

שפיר (28, 1.70 מ') שיחקה ברמת חן לפני שלוש עונות, עימה הגיעה לגמר הפלייאוף ולגמר הגביע. בעונה שעברה העפילה עם אליצור רמלה לגמר הפלייאוף. בסדרות הפלייאוף קלעה 8.4 נקודות בממוצע למשחק ומסרה 5.1 אסיסטים לערב.

 

לב (20, 1.81 מ') היא מלכת הסלים הישראלית בליגת העל בעונה החולפת. לב גדלה בבני יהודה, הושאלה לשתי עונות לרמת השרון ובמהלך העונה שעברה חזרה אחרי מאבק משפטי לקבוצת נעוריה. בעונה שעברה רשמה ממוצעים של 12.6 נקודות, 3.9 ריבאונדים ו-2 אסיסטים למשחק.

 

לב. החתמה מרשימה (צילום: פיב"א) (צילום: פיב
לב. החתמה מרשימה(צילום: פיב"א)

 

בן נון (28, 1.73 מ'), כמו לויצקי, עזבה את מכבי אשדוד אחרי שלוש אליפויות רצופות. בן נון שיחקה בעבר עונה אחת ברמת חן. בסדרות הפלייאוף בעונה החולפת קלעה 5.2 נקודות בממוצע למשחק.

 

המאמן לירון שרף אמר לאחר ההחתמות: מדובר בשחקניות איכותיות מאוד, בעלות ניסיון רב בכדורסל הישראלי. זהו שלד ישראלי מצוין. לויצקי הוסיפה: "ראשית, אני חייבת לציין שאני מאד אוהבת את מכבי אשדוד, והיו לי בשורותיה שנים נפלאות. בנקודת זמן זו, החלטתי לבצע שינוי בקריירה שלי. רמת חן מהווה עבורי אתגר חדש. החלום שלי: להיות הישראלית הראשונה עם חמש אליפויות בחמש קבוצות שונות".

 


פורסם לראשונה 28/05/2018 07:57

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עודד קרני
קטיה לויצקי
צילום: עודד קרני
מומלצים