שתף קטע נבחר

עירוני נס ציונה זועמת על מכבי ת"א

בעקבות ערב גאלה בהשתתפות הצהובים הוקדם המשחק ברבע גמר הפלייאוף למחר (ג') ב-17:45. האורחים טענו: "זו שעה לא הגיונית, היכן המנהלת שאמורה לדאוג לכלל ציבור האוהדים?". במכבי ת"א הגיבו: "האירוע נקבע לפני מספר חודשים"

מכבי תל אביב תפתח מחר (ג', 17:45) את סדרת רבע גמר הפלייאוף בהיכל "מנורה מבטחים" מול עירוני נס ציונה, שזועמת על השעה המוקדמת.

 

בדף הפייסבוק של נס ציונה נכתב: "אמש הבטיחה הקבוצה את העפלתה לשלב רבע גמר הפלייאוף, תקופת השיא בעונת הכדורסל. מועד המשחק, יום ושעה הוא בעל חשיבות קריטית לכל קבוצות. מיד לאחר המשחק נודע לנו כי המשחק יתקיים בשעה 18:00 עקב אירוע של הקבוצה היריבה, שלא רק שהתאימו לה את יום המשחק, אלא מיהרו להתאים עבורה את השעה, הגם שזו שעה לא הגיונית למשחק כדורסל".

 

בהמשך הפוסט נכתב: "הקש ששבר את גב הגמל אירע היום, כאשר קיבלנו הודעה כי שעת המשחק הוקדמה ל-17:45, שעה שאין עוררין כי היא לא מתאימה למשחק כדורסל בליגה שרואה

עצמה כמקצוענית. לא ייתכן כי סדרי עולם ישונו בעקבות אירוע שלא קשור לליגה וקהל האוהדים הרחב ייפגע. היכן המנהלת שאמורה לדאוג לכלל ציבור אוהדי הכדורסל, גם אם גרים בנס ציונה? אנו מצפים כי מנהלת הליגה תנהג בהגינות כלפי קהל האוהדים של שתי הקבוצות".

 

ממכבי תל אביב נמסר בתגובה: "מדובר בערב גאלה, שמוקדש כולו לטובת ילדי בית החולים 'שניידר'. האירוע נקבע לפני מספר חודשים".  

 

מהמנהלת נמסר בתגובה: "לצערנו הלו"ז הצפוף יצר אילוצים רבים לא מתוכננים".  

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
נס ציונה מול מכבי ת"א
צילום: עוז מועלם
מומלצים