שתף קטע נבחר

הלם בירושלים אחרי ההפסד: "עשינו את כל הטעויות"

האלופה מנסה להתאושש מההפסד הביתי (85:78) להפועל גלבוע/גליל בפתיחת רבע גמר הפלייאוף. קטש הודה: "הלחץ עם יתרון הביתיות היה עלינו, לא יהיה קל להגיע לפיינל פור". דייסון: "זה רק המשחק הראשון"

הלם וכעס נרשמו אתמול (רביעי) במסדרונות פיס ארנה אחרי שהפועל ירושלים הפסידה בביתה 85:78 להפועל גלבוע/גליל במשחק הראשון בסדרת רבע גמר הפלייאוף. המשחק הבא מחר (שישי, 16:00) בגן נר.

 

עוד לפני תחילת הסדרה, בירושלים לא היו רגועים לגבי זהות היריבה מאחר ושחקניו של אריאל בית הלחמי כבר רשמו בעונה הסדירה שני ניצחונות על חשבון האלופה.

 

בנוסף, בקבוצה חששו מהיכולת האישית של שלושת הזרים של היריבה, ובצדק. זאק לידיי שכיכב עם 22 נקודות ועשרה ריבאונדים, ג'ייקובן בראון, שקלע אף הוא 22 נקודות ודיאנג'לו הריסון שהוסיף 16, כשגם טל קרפלס רשם משחק נהדר והצליח להפתיע את כולם עם שיא קריירה של 16 נקודות ושמונה ריבאונדים.

 

"תוכנית המשחק פשוט לא עבדה, עשינו את כל מה שלא היינו צריכים לעשות", הודו בקבוצה. טרנס קינזי נראה לא מפוקס כשרשם נקודות ראשונות רק בתחילת הרבע האחרון, ג׳רום דייסון אמנם קלע 16 נקודות, אבל באחוזים נוראיים (4 מ-16 מהשדה), האחוזים מהעונשין היו לא טובים כמו בכל משחק עם 18 מ-30 בתוספת ל-15 איבודי כדור שאפיינו את המשחק המפוזר והאנמיות מצד השחקנים.

 

טרנס קינזי מאוכזב (צילום: עוז מועלם)
לא היה בעניינים. טרנס קינזי מאוכזב(צילום: עוז מועלם)

עודד קטש הודה בסוף המשחק: "הלחץ עם יתרון הביתיות היה קצת עלינו, היו חסרות לנו אנרגיות, אם הייתה לנו תחושה של פייבוריטים, אז אנחנו צריכים להתעשת, לא יהיה קל לעשות פיינל פור וגם לא יהיה קל לקחת אליפות".

 

דייסון לא התרגש במיוחד ונזכר בעונה שעברה כשנהריה עלתה ל-0:2 בסדרת רבע הגמר: "הם ניצחו את המשחק הראשון, זה הכול. היינו כבר בעמדה הזאת בעבר, לא ספרו אותנו וכולנו יודעים מה קרה בסוף".

 

עודד קטש (צילום: עוז מועלם)
צריך להרים את הקבוצה שלו. עודד קטש(צילום: עוז מועלם)

 

הגארד המשיך: "לא ניתן למשחק אחד להשפיע עלינו, אנחנו יודעים מה אנחנו צריכים לעשות. כמו שאמרתי, הם ניצחו משחק אחד, יש לנו עוד ארבעה".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
טרנס קינזי
צילום: עוז מועלם
מומלצים