שתף קטע נבחר

במרחק יריקה: הפועל חולון ניצחה את הפועל אילת ועלתה ל-1:2

רבע גמר הפלייאוף: בצל התקרית של ג'ורדן המילטון, הקבוצה של דן שמיר רשמה 81:87 בבית ורחוקה משחק מהפיינל-פור. המילטון הצטיין עם 23 נקודות ו-10 ריבאונדים, משחק גדול של גריפין (30 נקודות) לא הספיק. עמית שמחון (11 נקודות) ספג קללות מאוהדי חולון. דן שמיר: "המאבק יימשך גם במשחק 4"

 

הפועל חולון ניצחה הערב (ראשון) 81:87 את הפועל אילת בבית ועלתה ל-1:2 בסדרת רבע גמר הפלייאוף. ג'ורדן המילטון (שכמובן שיחק למרות תקרית היריקה) הצטיין אצל המארחת עם 23 נקודות ו-10 ריבאונדים, ג'ו אלכסנדר הוסיף 21 נקודות. משחק גדול של אריק גריפין (30 נקודות) לא הספיק למפסידה.

 


 

חולון כבר הובילה ב-14 הפרש במחצית, אך אילת צימקה את ההפרש בהדרגה והשיגה שוויון (77:77), שתי דקות לסיום. השחקנים של דן שמיר הצליחו לשמור על קור רוח עד הסיום וירצו לסיים את הסיפור ביום שלישי באילת. אחרי התקרית עם המילטון, עמית שמחון היה חלש יחסית עם 11 נקודות וגם ספג קללות מאוהדי חולון לאורך המשחק.

 

שחקני חולון חוגגים (צילום: ראובן שוורץ)
שחקני חולון חוגגים(צילום: ראובן שוורץ)

 

עוד קלעו לחולון: טו הולוואי 14, טיישון תומאס 13, גיא פניני 7 ו-6 אסיסטים, תמיר בלאט, טי. ג'יי קליין ושלומי הרוש 3 כל אחד. עוד קלעו לאילת: ג'ורדן לויד 16 (7 ריבאונדים ו-5 אסיסטים), דימיטריוס טרידוול 8, אייזיק רוזפלט 7, דרווין קיצ'ן 5, אפיק ניסים 2, פרדריק בורדיון ועמית ביר-כץ 1 כל אחד.

 

דרוקר: "גם באווירה שלילית כיף לשחק"

מאמן חולון, דן שמיר, אמר בסיום: "כשחזרנו לשחק אחרי השביתה אז כל מי שמבין יכול היה לצפות שזה יהיה מאבק גדול ויהיו הרבה טעויות, ונצטרך לחפור עמוק כדי למצוא את הדרך לנצח, והיו לנו לא מעט כאלה. סביר להניח שהמאבק יימשך מכל הסיבות שבעולם, עייפות, דברים עובדים פחות, שחקנים עושים טעויות. זה הפלייאוף. כולנו מבינים ויודעים כמה יהיה קשה לנצח באילת, ונצטרך למצוא את הדרך גם כשהדברים לא מתפתחים טוב".

 

ג'ו אלכסנדר ואייזיק רוזפלט (צילום: ראובן שוורץ)
ג'ו אלכסנדר ואייזיק רוזפלט(צילום: ראובן שוורץ)

 

דן שמיר ושרון דרוקר לוחצים ידיים (צילום: ראובן שוורץ)
דן שמיר ושרון דרוקר (צילום: ראובן שוורץ)

 

"המשחק הקודם היה ב-13:20 וטסנו יום לפני, אנחנו טסים בדרך כלל יום לפני", דיבר שמיר על ההכנה השונה למשחק מספר 4. "הפעם נטוס ביום של המשחק, נעשה משהו אחר, בעיקר בגלל שאנחנו לא צריכים את האימון בוקר שם. לא צריך לעשות עוד וידאו, נישן עוד לילה ונבוא למשחק. היה לנו באילת משחק שחטפנו 100 נקודות, היינו עצבניים. גם היום עשינו לא מעט טעויות, צריך להוריד אותם על סקור יותר נמוך".

 

המאמן המפסיד שרון דרוקר: "אפשר לחלק את המשחק הזה לכמה חלקים. אווירה של משחק ברמה גבוהה, פספסנו באיזשהו מקום, פתחנו את המשחק בצורה טובה. הם השתלטו על הרבע השני, וברבע השלישי והרביעי שיחקנו כמו שאנחנו רוצים לשחק. אפשר לקחת הרבה מאוד דברים מהקבוצה שלי למשחק הזה".

 

משחק חם בין חולון לאילת (צילום: ראובן שוורץ)
משחק חם בחולון, השופטים מפרידים(צילום: ראובן שוורץ)

 

"הייתה אווירה מדהימה, כל שחקן וכל מאמן רוצה לשחק באווירה כזאת, גם באווירה שלילית זה כיף. עמית שמחון ידע מה חיכה לו, על לא עוול בכפו, אבל זה לא משנה. היה משחק מאוד מעניין באווירה טובה, היינו שם, צריכים בעיקר לנוח לעשות דברים פשוטים. ברור שחולון קבוצה עמוקה וטובה, לא חושב ששום משחק הוא ביד שלנו, נצטרך להרוויח אותו. החבר'ה שלי פייטרים, הם יילחמו ויעשו הכל כדי לנצח", סיכם דרוקר.

 

אוהד חולון מנפנף בשטר מול אקס הקבוצה אייזיק רוזפלט (צילום: פרטי)
אוהד חולון מנפנף בשטר מול אקס הקבוצה אייזיק רוזפלט(צילום: פרטי)

 

מהלך המשחק

לסטטיסטיקה המלאה

המשחק היה חם מהפתיחה עם לא מעט עימותים בין השחקנים. שלשה ענקית של ג'ורדן לויד קבעה - 6:9 לאילת (דקה 4). חולון נשארה בעניינים אחרי סל של טיישון תומאס - 14:14 (8). בסיום הרבע הראשון - 14:16 למקומיים. אגב, בעקבות הקללות מאחורי הספסל של אילת הקבוצה ערכה את התדרוך שלה בסיום הרבע על הפרקט.

 

אילת שיחקה איטי, חכם ובעיקר יעיל. בסופו של דבר זה השתלם לה כדי להיות בעניינים - 20:21 (13). שלשה גדולה של תמיר בלאט העלתה את חולון ל-23:28 (15). אלכסנדר כבר הגיע ל-10 נקודות - 27:35 למארחים (17). החבורה של שמיר רקדה על הפרקט - הולוויי היה מדהים וגם המילטון נכנס למשחק - 30:46 (ריצת 2:11) ופסק זמן בהול של דרוקר (19). אחרי 20 דקות - 32:46 מבטיח לחולון במחצית.

 

שוב נפגשים. המילטון מול שמחון (צילום: ראובן שוורץ)
שוב נפגשים. המילטון מול שמחון(צילום: ראובן שוורץ)

 

אילת בפסק זמן על הפרקט (צילום: ראובן שוורץ)
אילת בפסק זמן על הפרקט(צילום: ראובן שוורץ)

 

הקהל השפיע על שמחון שנראה פשוט רע. המילטון גם קלע על הראש של הישראלי - 34:49 (23). לויד וגריפין החזיקו לבדם את אילת במשחק - 49:40 (25). שמחון סוף סוף קלע - 57:49 (28). לויד

 כבר הוריד ל-59:54, אבל קליין תפר צ'אקה עם הבאזר - 54:62 לחולון אחרי 30 דקות.

 

גריפין היה מצוין ואחרי סל ועבירה צימק ל-64:60 בלבד (31), חולון לא הופיעה לרבע האחרון. רוזפלט הצליח להוריד לשתיים בלבד - 67:65, פסק זמן של שמיר (33). אלכסנדר חזר ממנוחה וקלע את שמונה הנקודות הבאות של המקומיים - 67:75 (35). הדרומיים סיפקו ריצה מדהימה - 2:10, ומי שהשווה את התוצאה היה שמחון - 77:77 (38). המילטון הגיב בשלשה משלו וגם תומאס קלע - 79:82 לחולון, פסק זמן של דרוקר (1:09 דקות לסיום). מזה אילת כבר לא הצליחה לחזור ובסיום - 81:87 ו-1:2 בסדרה לחולון.


פורסם לראשונה 03/06/2018 18:43

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
ג'ורדן המילטון
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים