שתף קטע נבחר

בעקבות האירועים באשדוד: הפועל ת"א לדין

תובע האיגוד החליט להעמיד לדין את האדומים בעקבות דו"ח המשקיף שציין כי מצת, שנזרקה מהיציע של הפועל ת"א, פגעה בשופט סמי שמש. כתב אישום גם נגד רמי כהן על התנהגותו במשחק נערים

אין רגע דל בהפועל תל אביב. מספר שעות לפני משחק מספר ארבע ברבע גמר הפלייאוף מול מכבי אשדוד, בסיומו יוכלו האדומים להעפיל לראשונה מאז הוקמה הקבוצה מחדש לפיינל פור, תובע איגוד הכדורסל, עורך הדין טל אור, הגיש שני כתבי אישום נגד המועדון ואנשיו.

 


 

כתב האישום הראשון מתייחס להתנהגות האוהדים במשחק הראשון בחוץ מול אשדוד. המשקיף במשחק, שאול יהלום, ציין כי 55 שניות לסיום נזרק מצת מיציע האדומים שפגע ברגלו של השופט סמי שמש.

 

אוהדי הפועל תל אביב מתפרעים (צילום: אבי רוקח)
מצת נזרק מהיציע ופגע בשופט סמי שמש(צילום: אבי רוקח)

 

כמו כן, ציין יהלום את הקללות וזריקת החפצים על צלמי ערוץ הספורט שהיו ביציע, שגרמו לצלמים להפסיק את עבודתם מאותה עמדה. אור בחר להעמיד לדין את המועדון על סעיף של התנהגות בלתי ספורטיבית מצד האוהדים. יחד עם זאת, על ההתנהגות כלפי הצלמים בחר התובע נכון לעכשיו לא להגיש כתב אישום.

 

האירוע השני מתייחס למשחק גמר פלייאוף הנערים בין הפועל תל אביב למכבי ראשל"צ. מיד בתום המשחק, שהסתיים בניצחונה של ראשון לציון 58:61, נכנסו יושב ראש המועדון, רמי כהן, המנהל המקצועי של מחלקת הנוער, עידן פלדה ואוהד נוסף לפרקט והחלו להאשים את צמד השופטים (גיא סימאני ואור זרור). על פי דו"ח השיפוט, אותו אוהד אמר לשופטים: "אתם פשוט בושה, גנבתם את המשחק". בהמשך פנה רק לזרור וצעק עליו: "אתה חתיכת סמרטוט, אפס ואין לך מושג. כמה שילמו לך י'מושחת?".

 

אוהדי הפועל תל אביב באשדוד (צילום: אבי רוקח)
קבוצתם תעמוד לדין. אוהדי הפועל ת"א(צילום: אבי רוקח)
נכנס לפרקט והתווכח עם השופטים. רמי כהן (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
נכנס לפרקט והתווכח עם השופטים. רמי כהן(צילום: עוז מועלם)

 

פלדה אמר לזרור: "גנבת את המשחק, אתה צריך להתבייש, ביזיון". כהן, שעלה לשולחן המכובדים לחלק את המדליות והצלחת לשחקנים, סירב ללחוץ את ידו של זרור ולפי דו"ח השיפוט אף סימן לו בתנועה מזלזלת לעזוב את המקום. כמו כן, עם יציאת השופטים מהאולם הם ספגו מטר של קללות מהורי השחקנים.

 

בכתב האישום החליט אור להעניש את המועדון באי מתן הגנה לשופט המשחק, התפרצות לשדה משחק והתנהגות בלתי ספורטיבית של אוהדים. את פלדה מאשים אור בהפרת סדר. בנוגע לכהן, החליט התובע להעמידו לדין גם כן בגין העלבת השופט.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
אוהדי הפועל תל אביב
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים