שתף קטע נבחר

רול: "נגיע מוכנים לדרבי, בטוח שיהיה מרגש"

אחרי הבטחת המקום בפיינל פור שסידר למכבי תל אביב מפגש לוהט בחצי הגמר עם הפועל ת"א, גארד הצהובים כבר לא יכול לחכות למשחק. פארגו, שהצטיין עם 15 אסיסטים: "שמח שיכולתי לעזור, יש דברים שצריך לשפר"

 

זה היה די קרוב למשחק חמישי, אבל מכבי תל אביב, בעיקר בזכותו של נוריס קול, ידעה לסיים את הסדרה מול עירוני נס ציונה עם 79:96 במשחק הרביעי בדרך ל-1:3 בסדרה ומקום בפיינל פור.

 


 

גפני: "יש סיכוי לזכות באליפות"

 

כידוע, בעקבות העובדה שהצהובים יפגשו בחצי הגמר את היריבה העירונית, הפועל ת"א לדרבי לוהט, הוחלט במינהלת הליגה לפצל את חצאי הגמר, כך שהמשחק בין התל אביביות ייערך ביום ראשון וחצי הגמר הנוסף ביום שני.

 

מכבי תל אביב מודה לאוהדים (צילום: עוז מועלם)
ועכשיו? דרבי. שחקני מכבי ת"א בסיום(צילום: עוז מועלם)

 

במחצית הראשונה שחקניו של נבן ספאחיה נראו די שאננים ואפשרו לכתומים לעלות ליתרון דו ספרתי, אבל במחצית השנייה הכל נראה אחרת, גם בגלל פציעתו של דקוואן קוק, שלא חזר לשחק.

 

מכבי החלה לצבור ביטחון ועם 24 נקודות של קול, 18 נקודות של ג'ייק כהן, שלשות חשובות של מייקל רול ומספר מרשים במיוחד של 15 אסיסטים של ג'רמי פארגו, הצליחה להפוך את התוצאה ולגמור את הסיפור.

 

נוריס קול בפעולה (צילום: עוז מועלם)
התעלה בחצי השני. נוריס קול בפעולה(צילום: עוז מועלם)

 

פארגו אמר בסיום: "היינו חייבים לנצח, זה היה הדבר הכי חשוב לנו. שיחקנו קבוצתי וביחד, יש עוד דברים שאנחנו צריכים לשפר, אבל אני בטוח שנתאמן עליהם לקראת המשחק הבא מול הפועל תל אביב".

 

הגארד שהגיע רק לפני כחודש וחצי הוסיף:" עזרתי עם אסיסטים, אני שמח שיכולתי לעזור לקבוצה לנצח. יש לנו חמישה ימים עד המשחק הבא, נעבוד קשה על מה שאנחנו צריכים כדי להיות מוכנים ליום ראשון".

 

רול סיכם: "מרגש להגיע לפיינל פור. זה מה שבאנו לעשות ועשינו את זה. יש לנו זמן להתכונן, נגיע מוכנים, בטוח שיהיה מרגש".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
מייקל רול
צילום: עוז מועלם
מומלצים