שתף קטע נבחר

ירושלים מוכנה לפיינל-פור: "אפשר לעשות את זה"

הקבוצה של עודד קטש ("צריכים להיות גאים בעצמנו") השלימה 1:3 על גלבוע/גליל ותמתין ליריבה שלה בחצי הגמר: חולון או אילת. האדומים יציעו לשוכמן חוזה ל-3 עונות

"אנחנו יכולים לעשות את זה", אמרו הבוקר (רביעי) בהפועל ירושלים לקראת הפיינל-פור. זאת לאחר שהקבוצה של עודד קטש הביסה אתמול בגן נר 74:99 את גלבוע/גליל, השלימה 1:3 בסדרת רבע גמר הפלייאוף ורחוקה שני משחקים משמירת הצלחת. כעת ירושלים ממתינה ליריבה שלה בעוד חמישה ימים בהיכל מנורה מבטחים: הפועל חולון או הפועל אילת, שיתמודדו מחר במשחק מספר 5 ומכריע.

 

במשחק הקודם בפיס ארנה, שחקניו של קטש איבדו יתרון של 19 נקודות מול גלבוע/גליל וראו את המשחק מוכרע רק בהארכה. כבר במסיבת העיתונאים שלאחר אותו משחק, טען קטש שקבוצתו למדה לקח. אמר וצדק.

 

במפגש אתמול האדומים עלו מספר פעמים ליתרון דו-ספרתי, ולא שמטו אותו לרגע. לקבוצה מהבירה היו שלושה שחקנים משמעותיים שסיפקו את הסחורה. ג'רום דייסון שהצטיין עם 27 נקודות ו-7 ריבאונדים, טרנס קינזי שסיים עם 15 נקודות ו-7 ריבאונדים וריצ'רד האוול שהעלה את היכולת שלו במהלך הסדרה ורשם דאבל-דאבל של 10 נקודות ו-10 ריבאונדים.

 

"המחצית השנייה אתמול הייתה הכי טובה שלנו בכל הסדרה", סיפר קטש. "היתה סדרה גדולה. אני חושב שלפרויקט כאן בגלבוע, שזכיתי להיות בו, היו לו לאורך השנים קבוצות גדולות ושחקנים גדולים. אני חושב שהקבוצה הנוכחית היא אחת הגדולות שידע המועדון בעשר שנים האחרונות. הם היו משוכה שהיה קשה לעבור. אנחנו צריכים להיות גאים באיך שעברנו את זה, בגלל השביתה ולוח הזמנים הצפוף".

 

עודד קטש (צילום: אלעד גרשגורן)
"המחצית השנייה - הכי טובה שלנו". קטש(צילום: אלעד גרשגורן)

 

בהפועל ירושלים כבר התחילו לחשוב על העונה הבאה, וסימנו את חואקין שוכמן, לו צפויים להציע חוזה ל-3 עונות. כזכור, בקיץ הקודם נרשמו גישושים בין ירושלים לשוכמן, שהעדיף בגילו הצעיר (23) להישאר בגלבוע/גליל ולזכות לדקות רבות על הפרקט. הגארד העמיד העונה בליגה הסדירה ממוצעים של 9.2 נקודות, 5.4 ריבאונדים ו-4.2 אסיסטים ובפלייאוף 10, 3.7 ו-3.7 בהתאמה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אלעד גרשגורן
הפועל ירושלים
צילום: אלעד גרשגורן
מומלצים