שתף קטע נבחר

מאיר טפירו מונה למנכ"ל עירוני נס ציונה

שחקן העבר עובר לניהול ויעבוד בקבוצה שבה שיחק ב-2015-2013: "אני נרגש מההזדמנות ומודה על האמון". יחליף את דניאל רביץ שהחליט לעזוב את המועדון. היו"ר יניב מזרחי: "אין שמח ממני להחזיר את מאיר למועדון שלנו, הניסיון שלו בכדורסל יעזור לנו"

שחקן העבר מאיר טפירו יעבוד בעונה הקרובה כמנכ"ל עירוני נס ציונה, הקבוצה שבה שיחק בעבר בין 2013 ל-2015. אני שמח להצטרף למשפחת נס ציונה", אמר טפירו, "אני נרגש מההזדמנות ומודה על האמון".

 

בעונה שעברה אימן טפירו את הפועל אילת, ממנה פוטר בנובמבר בעקבות פתיחת עונה רעה. לאחר מכן הוא שיחק במדי אליצור גבעתיים בליגה א' וסייע לה לעלות לליגה הארצית. כעת ינסה טפירו את מזלו בתפקיד ניהולי.

 

אתגר חדש. מאיר טפירו (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
אתגר חדש. מאיר טפירו(צילום: אורן אהרוני)

טפירו חוזר לקדנציה שנייה במועדון, רק הפעם בצד של ההנהלה, אחרי שלבש את המדים הכתומים בעונות 2013/14 ו-2014/15. הוא הוביל את הכתומים לשתי הופעות בפלייאוף.

 

דניאל רביץ, המנכ"ל היוצא, אמר: "בהחלטה לא פשוטה החלטתי לסיים את דרכי במועדון אחרי עונה אחת, עונה שהייתה חוויה אחת גדולה. למדתי להכיר ארגון ועיר שלמה שפועלים מהלב. אני שמח על עונה טובה בפן המקצועי, אני חושב שעם כל הקשיים עשינו עונה יותר מראויה וצריכים להיות גאים בה. אני רוצה להודות ליו"ר יניב ולכל אנשי המערכת שהכניסו אותי לתוך בית חם שנקרא עירוני נס ציונה. תמיד תישאר לי פינה חמה בלב למועדון, לעיר ולקהל האדיר".

 

חוזר כמנהל. טפירו בימיו כשחקן נס ציונה (צילום: עוז מועלם ) (צילום: עוז מועלם )
חוזר כמנהל. טפירו בימיו כשחקן נס ציונה(צילום: עוז מועלם )

 

יניב מזרחי, יו"ר עירוני נס ציונה: "בהזדמנות זו אני רוצה להודות לדניאל רביץ על המקצועיות והרוגע שהקרין על המערכת ואני מאחל לו הצלחה בכל דרך שיבחר. אין שמח ממני להחזיר את מאיר למועדון שלנו. למאיר מניות רבות במיתוג המועדון שלנו כמועדון מוביל בכדורסל הישראלי, עם שנתיים מוצלחות כשחקן הקבוצה. יש לו ניסיון רב בכל תחומי הכדורסל שאני בטוח שיעזור לנו בהמשך קידום המועדון והעצמתו בשנים הקרובות".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
מאיר טפירו
צילום: עוז מועלם
מומלצים