שתף קטע נבחר

לקראת יוון: זלמנסון הוצא מהסגל בגלל פציעה

נבחרת ישראל תנסה להפתיע את הנבחרת החזקה בבית (חמישי, 21:00) כדי לנסות להבטיח את המקום בשלב הבא של מוקדמות גביע העולם. גם גולן גוט נופה מהסגל. גיא פניני: "אם דרום קוריאה ניצחה את גרמניה, אז כנראה שהכל אפשרי בספורט"

נבחרת ישראל ערכה הערב (רביעי) את אימונה המסכם לקראת המפגש מחר (חמישי, 19:30) בהיכל מנורה מבטחים מול נבחרת יוון במסגרת החלון השלישי של מוקדמות גביע העולם. עידן זלמנסון סובל ממתיחה במפשעה, יעבור טיפולים בימים הקרובים ולא ישותף בהתמודדות. גולן גוט נופה מהסגל. הסגל המלא: גל מקל, בר טימור, תמיר בלאט, רביב לימונד, חואקין שוכמן, רפי מנקו, גיא פניני, בן אלטיט, ג'ייק כהן, ריצ'רד האוול, נמרוד לוי, אבי בן שימול.

 

שחקניו של עודד קטש מדורגים במקום השני בבית עם מאזן 2:2 וחייבים ניצחון אחד לפחות בחלון הנוכחי (בו יפגשו גם ב-2 ביולי את בריטניה בגלזגו) או לקוות להפסד של בריטניה נגד אסטוניה כדי לעלות לשלב הבתים השני שאליו עולות שלוש נבחרות. במקרה שבריטניה תנצח, יוכלו הכחולים-לבנים להפסיד ליוון עד ל-11 הפרש. יוון מוליכה את הבית במאזן מושלם של 0:4, כולל 61:82 על ישראל. בסגל שלה נמנים בין היתר יאניס בורוסיס ותנאסיס אנדטוקומבו (אח של יאניס).

 

ישראל אוקראינה (צילום: הרצל יוסף)
קטש. "מרגיש את השחקנים טוב יותר מאשר בחלונות הקודמים"(צילום: הרצל יוסף)

 

עודד קטש התבקש להתייחס לסנסציה העולמית שהתרחשה בזמן השיחה עם הכתבים - ההדחה של נבחרת גרמניה בכדורגל מהמונדיאל: "נראה לי שבכדורגל קל יותר לעשות הפתעות, אבל גם בכדורסל יש. יהיה משחק קשה, ננסה להיכנס למשחק טוב. זה עניין של ביטחון. פציעות משפיעות, חלק מהשחקנים לא נמצאים בנבחרת בגלל פציעות. אני מרגיש שיש פה 5-4 שחקנים שעשו פלייאוף טוב ומגיעים מוכנים יותר. במיוחד כשמדובר בשחקנים צעירים, כל שנה של ניסיון היא קריטית. אנחנו לא הקבוצה הכי מנוסה אבל אני מרגיש את השחקנים יותר טוב מאשר בחלונות הקודמים".

 

"היו לנו כמה פציעות אבל עשינו את המיטב, יוון לא שומרת באותו סגנון אבל הצלחנו ללמוד ולהסיק את המסקנות.

אנחנו מרגישים שאנחנו יכולים לעשות את זה. זה תמיד יכול לעזור שאנחנו משחקים בארץ, מקווה שזה יעבוד לטובה. במעט מאוד מקרים זה עובד לרעתך. כשמדובר בנבחרת הלחץ הוא אחר, לרוב זה משפיע טוב על השחקנים".

עידן זלמנסון. לא ישחק מול יוון (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
עידן זלמנסון. לא ישחק מול יוון(צילום: אורן אהרוני)

גיא פניני אמר לקראת המשחק מחר: "אם קוריאה ניצחה את גרמניה אז כנראה שהכל אפשרי בספורט. כן אפשר לנצח את יוון,

אני חושב שפה בהיכל הזה עם האנרגיות של הקהל אפשר לעשות דברים יפים. כמובן שאנחנו צריכים להיות במיטבנו ולשחק את הכדורסל הכי טוב שלנו כי מולנו יש יריבה חזקה מאוד. כולם מכירים את יוון ויודעים כמה היא טובה".

 

"אני חושב שיש מספיק כישרון, זו עדיין נבחרת בתהליך, זה כמובן לא התוצר הסופי", ציין פניני. "יש הרבה שחקנים חדשים שצריכים לצבור ניסיון, אני לא יודע כמה שחקנים כאן שיחקו מול בורוסיס או שחקנים אחרים שהם שחקני יורוליג, וכמובן שזה תהליך - אבל יש את הכישרון, הרעב והמוטיבציה להצליח. כמובן שצריך סבלנות. בפורמט הנוכחי אתה בעיקר מתרכז בעצמך, אין הרבה זמן להתכונן, אתה רוצה להביא את עצמך לרמת ביצוע כמה שיותר טובה. פחות התרכזנו ביוון, כמובן שביומיים האחרונים כן, אבל בכל השבועיים האחרונים עשינו את כל הדברים כדי שאנחנו נהיה כמה שיותר טובים".

 

"יש פה שחקנים שצריכים לצבור ניסיון". פניני (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
"יש פה שחקנים שצריכים לצבור ניסיון". פניני(צילום: אורן אהרוני)

 

בהודעה שהוציא איגוד הכדורסל לתקשורת נכתב שנכון לשעות הבוקר נמכרו 7,600 כרטיסים. היום אפשר היה לראות באפליקציית ספונטיקס שמציעה כרטיסים זולים לאירועים שונים כרטיסים למשחק הנבחרת הקרוב ב-30 שקלים.


פורסם לראשונה 27/06/2018 17:53

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים