שתף קטע נבחר

תמיר בלאט מתקרב לירושלים, יחתום לשנתיים

הרכז (21, 1.80) צפוי להצטרף לאדומים ולחבור למאמנו בנבחרת, עודד קטש. אמור להרוויח כ-140 אלף דולר לעונה. במקרה שיגיע, אוחיון וטימור צפויים לדרוש הבהרות בנוגע למעמדם

אחרי שהתקשתה להגיע להסכמות על החלטות מקצועיות והחתמות של שחקנים עם מאמן הפועל ירושלים, עודד קטש, הנהלת המועדון התפשרה והיא בדרך להחתים את תמיר בלאט (21, 1.80) לשנתיים על חוזה בסך 140 אלף דולר לעונה

 

בלאט הצעיר שיחק בעונה החולפת בהפועל חולון, בה העמיד ממוצעים של 7.4 נקודות ו-5.4 אסיסטים. לבלאט יש חוזה לעונה נוספת במחזיקת הגביע, עם סעיף יציאה שמסתיים היום (שבת) כך שלצדדים יש זמן לחתום עד סוף היום.

 

תמיר בלאט מול יותם הלפרין (צילו: עוז מועלם)
מתקרב לירושלים. תמיר בלאט מול יותם הלפרין(צילו: עוז מועלם)

 

אחד הגורמים המשמעותיים להצטרפותו הצפויה לבירה היא היכרותו המוקדמת עם עודד קטש. לפני שלוש שנים הוא החל להתאמן תחתיו במיזם שהקים המאמן יחד עם שותפו עידן אבשלום שנקרא "שחקן אמיתי".

 

אחת הסיבות שבלאט החליט בזמנו להתיר את חוזהו בהפועל ת"א קשורה גם היא לעניין. התוכנית הייתה שהכישרון הצעיר ידרים להפועל אילת בה כיהן אבשלום כאחד הבעלים וקטש אימן. בסופו של דבר, כזכור, קטש לא המשיך באילת ובלאט היה צריך לשנות כיוון וכך הגיע להפועל חולון.

 

המחשבה הראשונית של הפועל ירושלים הייתה להחליף את יוגב אוחיון בבלאט, אבל מאחר ולאוחיון יש חוזה לעונה נוספת בסך 300 אלף דולר המהלך לא יצא לפועל, גם בר טימור מחזיק בחוזה על סך 250 אלף דולר לשנתיים מה שעורר בעיה נוספת.

 

עודד קטש ותנאסיס סקורטופולוס (צילום: ראובן שוורץ)
אחת הסיבות להגעתו של בלאט. קטש(צילום: ראובן שוורץ)

בהנהלת ירושלים ניסו לבדוק אופציות מעבר של טימור להפועל תל אביב או הפועל חולון, אך נראה בינתיים שהשחקן לא יוותר על החוזה המובטח שלו בבירה, וכך גם גורמים שונים בהנהלה שמרוצים מהחיבור של טימור לקבוצה והקהילה ורוצים לראות אותו משחק אצלם בשנתיים הקרובות.

 

מה שיוצר בעיה היא העובדה ששלושת הישראלים נמצאים על אותה משבצת ולא ברור מה תהיה חלוקת הדקות ביניהם. במקרה של חתימה של בלאט נראה שאוחיון וטימור יאלצו לבקש הבהרות לגבי מעמדם בקבוצה.

 

בר טימור חוגג (צילום: עוז מועלם)
צפוי לדרוש הבהרות. בר טימור(צילום: עוז מועלם)

 

אחד המקרים הבולטים לאי חלוקת דקות שווה קרה השבוע במשחק בין נבחרת ישראל לנבחרת יוון, בו קיבל בלאט 29 דקות לעומת 2 דקות של טימור, מה שעורר לא מעט תהיות אצל גורמים שונים בהפועל ירושלים ובסביבתו של טימור לגבי הכוונות העתידיות של קטש.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
תמיר בלאט
צילום: אורן אהרוני
מומלצים