שתף קטע נבחר

דייויד כהן על סף חתימה בהפועל אילת

אחרי פרדריק בורדיון, הדרומיים בדרך לצרף מתאזרח נוסף. סיים ארבע עונות במכללת וויליאם אנד מארי (14.5 נקודות ו-6.7 אסיסטים). ינסה קודם לכן את מזלו בליגת הקיץ עם מינסוטה

הפועל אילת בדרך להחתמת שחקן שלישי בעונת המלפפונים. הדרומיים צפויים לצרף את הרכז האמריקני-יהודי דייויד כהן (23, 1.88 מ'). לאחרונה הוא סיים את קריירת המכללות שלו בוויליאם אנד מארי עם ממוצע של 14.5 נקודות, 6.7 אסיסטים, 3 ריבאונדים ו-1.7 חטיפות.

 

כהן אומנם לא הצליח להיבחר בדראפט האחרון, אבל ייקח חלק בליגת הקיץ יחד עם מינסוטה טימברוולבס. הרכז האמריקני הוצע בשבועות האחרונים ללא מעט קבוצות בליגת העל.

 

שרון דרוקר (צילום: עוז מועלם)
דרוקר. שחקן חדש בדרך לאילת(צילום: עוז מועלם)

 

עד כה חתומים באילת שני שחקנים משמעותיים - דימטריוס טרידוול ופרדריק בורדיון. עמית שמחון לא ימשיך וכבר עזב את ביתו בעיר, כמו גם אייזיק רוזפלט שאף פרסם פוסט בנושא באינסטגרם. גם אפיק ניסים ככל הנראה יסיים את דרכו בקבוצה אחרי שש עונות.

 

אדם אריאל לאן?

עוד שחקן שעדיין מחפש קבוצה הוא אדם אריאל (23, 1.92 מ'). אחרי עונה לא רעה במדי מכבי אשדוד (6.8 נקודות ב-40.8 אחוזים לשלוש), הגארד/פורוורד הישראלי עשוי להצטרף לעירוני נס ציונה או עירוני נהריה. אריאל ככל הנראה לא ימשיך באשדוד למרות הישארותו של בראד גרינברג.

 

אחת הסיבות לעזיבתו הצפויה היא מאחר וזו תהיה עונתו השלישית במועדון, ואם וכאשר ירצה לעזוב - הקבוצה שתרצה להחתימו תצטרך לשלם עליו דמי השבחה לאשדוד וזה יקשה על המעבר.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
שרון דרוקר
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים