שתף קטע נבחר

עמית שמחון חתם לשנתיים בהפועל חולון

הפורוורד בן ה-28, שנחשב לישראלי הטוב בליגה, חתם במדי סגנית האלופה. שמיר: "אחד השחקנים האהובים עליי". מצטרף להובר ולפלטין שכבר חתמו הקיץ במועדון

הפועל חולון החתימה הבוקר (רביעי) את עמית שמחון (28, 1.96 מ') על חוזה לשנתיים עם אופציה לעונה שלישית. הפורוורד הישראלי התקדם מאוד בשתי העונות האחרונות והפך לשחקן המקומי הטוב בליגה.

 

את 2017/18 סיים במדי הפועל אילת עם ממוצע של 14.1 נקודות, 4.1 ריבאונדים ו-1.6 אסיסטים. משחקו הטוב ביותר היה נגד חולון ברבע גמר הפלייאוף בו קלע 29 נקודות.

 

עמית שמחון ()
ההכרזה של חולון על הצטרפות שמחון. חוזר לשתף פעולה עם שמיר

 

במהלך אותה סדרה "זכה" שמחון למטר קללות מצד אוהדי חולון בעקבות תקרית שלו עם ג'ורדן המילטון במהלכה ירק האמריקני עליו בטענה כי הישראלי קילל אותו כשקרא לעברו "ניגר". שמחון הכחיש ובהמשך גם המילטון הודה כי הדברים לא היו.

 

"אני מאוד שמח, הן בשביל המועדון והן באופן אישי, לחזור לשתף פעולה עם אחד השחקנים האהובים עליי", אמר דן שמיר. "בשנים האחרונות עמית ביסס את עצמו כאחד השחקנים הטובים בליגה, ואני בטוח שהוא יעזור להפועל חולון להמשיך בהתקדמות בליגה הישראלית ובליגת האלופות".

 

מכבי ת
"מהישראלים הטובים בליגה". שמיר(צילום: ראובן שוורץ)

עמית שמחון מול ג'ורדן המילטון (צילום: אורן אהרוני)
עובר לצהוב. שמחון מול חולון בפלייאוף(צילום: אורן אהרוני)

 

יו"ר המועדון, איתן לנציאנו: "אנחנו שמחים מאוד על החתמתו של עמית, השחקן הישראלי הטוב בליגה, מה שמלמד על המגמה שלנו כמועדון להמשיך להתבסס בצמרת הכדורסל הישראלי ולהמשיך לתקוע יתד באירופה".

 

שמחון מצטרף לרועי הובר וגיא פלטין שחתמו קודם לכן בחולון, ולגיא פניני ושלומי הרוש שממשיכים מהעונה שעברה. מבחינת הזרים, למעט אולי קורי וולדן, כל השאר לא צפויים להמשיך (טיישון תומאס כבר חתם בהפועל ירושלים).

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
עמית שמחון
צילום: אורן אהרוני
מומלצים