שתף קטע נבחר

הגבוה היהודי גייב לוין חתם בבני הרצליה

האמריקני בן ה-24 (2.02 מ'), שיכול לשחק בשתי עמדות הפנים, חתם עם אופציה להמשך ההתקשרות עד 2021 ויירשם כישראלי. שיחק בשלוש השנים האחרונות בלונג ביץ' סטייט מליגת המכללות

פחות מיממה אחרי שהודיעה על השארת ג'ף אדריאן שחתם על חוזה חדש, בני הרצליה הודיעה על החתמתו של גייב לוין (24, 2.02 מ') על חוזה עם אופציה להמשך ההתקשרות עד עונת 2020/21. לוין, שחקן פנים יהודי אמריקני שיכול לשחק בעמדות 4 ו-5, ישחק בליגת העל כישראלי.

 


 

 

לוין נולד באילינוי ושיחק בתיכון בקונטיקט. הוא החל את דרכו ב-NCAA באוניברסיטת לויולה מרימאונט בעונת 2013/14, שבה רשם בממוצע 11.1 נקודות, 7.2 ריבאונדים ו-1.2 חסימות ב-31 דקות כשחקן חמישייה. הוא בחר לעזוב לאוניברסיטת לונג ביץ' סטייט, שבה שיחק בהצלחה בשלוש השנים האחרונות.

 

גייב לוין בני הרצליה (צילום: באדיבות בני הרצליה)
רכש חדש. לוין(צילום: באדיבות בני הרצליה)

 

בין היתר הוא נבחר להשתתף באולסטאר המכללות שנערך במסגרת אירועי הפיינל-פור. בכל אחת מהעונות בלונג ביץ' סטייט הוא שיפר את ממוצעיו ובעונה החולפת רשם 18.5 נקודות, 7.3 ריבאונדים, 1.6 אסיסטים, 1.0 חטיפות ו-0.7 חסימות למשחק, כשהוא מדייק ב-38 אחוזים מחוץ לקשת וב-81 אחוז מקו העונשין. לוין נבחר לחמישיית העונה במחוז הביג-ווסט ודורג בין ארבעת המובילים בקליעה ובריבאונדים.

 

משחק השיא שלו היה בהפסד בשתי הארכות לאוניברסיטת קליפורניה-דייויס, שבו קלע 45 נקודות (24 מ-28 מהקו), לקח תשעה ריבאונדים וחסם ארבע זריקות. כמו כן הוא רשם ארבעה דאבל-דאבלים של לפחות 20 נקודות ו-10 ריבאונדים ורק בשני משחקים מתוך 32 קלע מספר נקודות חד-ספרתי.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: באדיבות בני הרצליה
גייב לוין
צילום: באדיבות בני הרצליה
מומלצים