שתף קטע נבחר

יורופקאפ: נס ציונה מול סודרטליה

סיבוב ראשון: הקבוצה של נדב זילברשטיין הוגרלה לשחק מול היריבה השבדית. המשחק הראשון יתקיים בלב המושבה ב-20 או ב-21 בספטמבר

הגרלת היורופקאפ התקיימה היום (ג') במינכן ובה השתתפה לראשונה בהיסטוריה עירוני נס ציונה, שתתחיל את דרכה האירופית במהלך חודש ספטמבר.

 

שחקניו של נדב זילברשטיין יפגשו בסיבוב הראשון את קבוצת סודרטליה משבדיה. המשחק הראשון יתקיים בנס ציונה ב-20 או ב-21 בספטמבר. המשחק השני בין השתיים יתקיים בשבדיה ב-26 בספטמבר.

 

נשאר מהעונה שעברה. דקוואן קוק (צילום: תומר גנור) (צילום: תומר גנור)
נשאר מהעונה שעברה. דקוואן קוק(צילום: תומר גנור)

 

אם נס ציונה תצליח לעבור את סיבוב המוקדמות הראשון היא תפגוש את קלוז' נאפוקה הרומנית. עד כה חתמו בנס ציונה גארי בראון רמירז, טל דן, אלישי כדיר, דקוואן קוק, עידו שבת וגולן גוט,

שהמשיכו מהעונה שעברה. אליהם הצטרפו בקיץ הנוכחי ג'ארלד לי, כריס דואו ועודד ברנדווין.

 

מנהלת הליגה הודיעה היום על תוכנית גביע ווינר סל לעונת 2018, מפעל שיתחיל ב-25 בספטמבר. הפועל תל אביב ועירוני נס ציונה, שישתתפו במוקדמות ליגת האלופות וביורופקאפ, בהתאמה, לא ישתתפו השנה בגביע ווינר.

 

בשמינית הגמר, בו ישתתפו ארבע קבוצות, תארח כל קבוצה משחק באולמה הביתי. המפגש הראשון יתקיים בין עירוני נהריה להפועל באר שבע (19:45) ב-25 בספטמבר והמפגש השני, בין בני הרצליה למכבי ראשון לציון, יתקיים למחרת (19:45). לרבע הגמר עלו אוטומטית 6 קבוצות. האולם המארח ייקבע בקרוב, אך צפוי להיות אולמה של מכבי אשדוד, בו גם יתקיימו משחקי חצי הגמר והגמר ב-4-2 באוקטובר.

 

סדר המשחקים

1. יום ה', 27.9 (17:30): מכבי אשדוד נגד גלבוע/גליל.  

2. יום ה', 27.9 (20:00): הפועל חולון מול המנצחת בין נהריה לבאר שבע.

3. שבת, 29.9 (20:30): הפועל ירושלים נגד הפועל אילת.  

4. יום שני, 1.10 (20:00): מכבי תל אביב מול המנצחת בין הרצליה למכבי ראשל"צ.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
נדב זילברשטיין
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים