שתף קטע נבחר

נגמרה הסאגה: אור לאומי ישחק בבני הרצליה

הפועל תל אביב הסכימה לשחרר את השחקן תמורת פיצוי כספי. הגארד הישראלי (21, 1.92 מ') חתם על הארכת חוזהו בשנתיים נוספות, וצפוי לחזור לשחק בתחילת העונה הקרובה אחרי היעדרות ארוכה בגלל מחלת הנשיקה

בני הרצליה הודיעה היום (שישי) על הארכת חוזהו של אור לאומי בשנתיים נוספות, לאחר שהגיעה להסכמות עם הפועל תל אביב על שחרורו. בשבוע שעבר פסק בית הדין של איגוד הכדורסל לטובת הפועל בבוררות שהתנהלה בין הצדדים בנוגע לשחקן, אבל כעת התל-אביבים הודיעו על שיחרורו תמורת פיצוי כספי.

 

הגארד (1.92 מ'), שיחגוג 22 בתחילת העונה הקרובה, צפוי לחזור לפרקט אחרי היעדרות ארוכה בשל מחלת הנשיקה. לאומי חזר לאימונים כבר במהלך חודש מאי, העלה שוב מסת שריר ועובד בימים אלה בארה"ב עם מאמן אישי לקראת פתיחת העונה. הוא צפוי לחזור לארץ בעוד כשבוע ולהצטרף לתחילת האימונים של הקבוצה.

 

אור לאומי במדי הרצליה (צילום: אלן שיבר, מינהלת הליגה) (צילום: אלן שיבר, מינהלת הליגה)
אור לאומי במדי הרצליה(צילום: אלן שיבר, מינהלת הליגה)

 

לאומי גדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב, בה עשה את צעדיו הראשונים בבוגרים בעונת 2014/15, כאשר במקביל שיחק גם בעירוני רמת גן מהליגה הלאומית באמצעות חוק הכרטיס הכפול. את העונה שלאחר מכן הוא חילק בין אליצור אשקלון (15.8 נקודות ו-3.2 אסיסטים בממוצע) ועירוני רמת גן, שתיהן בליגה הלאומית.

 

לפני שתי עונות פרץ קפטן נבחרת העתודה לשעבר במדי בני הרצליה ורשם 6.1 נקודות, 2.0 ריבאונדים ו-1.2 אסיסטים למשחק, כשהוא מדייק ב-42 אחוז לשלוש. לקראת סוף העונ ובעקבות מכת פציעות בקבוצה הפך לאומי לשחקן חמישייה ועזר לה להעפיל לפלייאוף. במחזור ה-30 באותה עונה הוא קבע שיאי קריירה בנקודות (23) ובמדד (25) בניצחון על מכבי חיפה. זמן קצר לאחר מכן חלה והושבת מפעילות.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: בני הרצליה
אור לאומי
צילום: בני הרצליה
מומלצים