שתף קטע נבחר

בלאק: "את מה שעשיתי ב-NBA אמשיך לעשות כאן"

הסנטר החדש של מכבי תל אביב נחת בארץ והתלהב מקבלת הפנים של האוהדים: "אם ככה זה בשדה התעופה, אז אני ממש מצפה למה שיהיה במשחקים. לעבור לאירופה זה לא בהכרח משהו שחשבתי עליו". גם דיאנדרה קיין בישראל: "אני מקווה שתהיה לנו קבוצה גדולה ושנהיה בטופ 8"

הסנטר החדש של מכבי תל אביב, טאריק בלאק, נחת היום (ראשון) בישראל לקראת תחילת האימונים של האלופה. יחד עם בלאק חזר לארץ דיאנדרה קיין, שימשיך ללבוש צהוב גם העונה.

 

"להגיע לדבר כזה, זה נותן הרגשה נפלאה", אמר בלאק. "זה מעניק לי הרגשה שבחרתי נכון כשהגעתי לפה. אם ככה זה בשדה התעופה, אז אני ממש מצפה למה שיהיה במשחקים. כבר שיחקתי עם שחקנים גדולים, מנהיגים וכישרונות. נראה איך הכל יתחבר".

 

 

טאריק בלאק (צילום: האתר הרשמי של מכבי ת
טאריק בלאק ודיאנדרה קיין בישראל. "נראה איך הכל יתחבר"(צילום: האתר הרשמי של מכבי ת"א)

 

"לעבור לאירופה זה לא בהכרח משהו שחשבתי עליו, אבל להגיע לאווירה כזאת זה נותן לי הרגשה שאני מאוד רצוי ונרגש לקראת ההזדמנות הזאת", המשיך הסנטר. "אני רגיל לעבור ממקום למקום ובסופו של דבר כדורסל הוא כדורסל. בכל מקום יש לחץ, ככה שמדובר בדברים שאני עוסק בהם מהתיכון".

 

בלאק הוסיף עוד: "אני מאמץ את המקום, התרבות ואת העובדה שאני כאן. זה תענוג וכבוד עבורי. אני מרגיש מבורך על כך שאני זוכה לכזאת קבלת פנים. דיברתי עם המאמן בקצרה, עדיין לא שיחה ארוכה. את מה שעשיתי ב-NBA אמשיך לעשות גם כאן. קבוצה טובה פותחת עבורך אפשרויות ואני לא אהיה הטוב ביותר שלי בלי הקבוצה הזאת של מכבי".

 

סקוטי ווילבקין ואלכס טיוס (צילום: האתר הרשמי של מכבי ת
סקוטי ווילבקין ואלכס טיוס באימון(צילום: האתר הרשמי של מכבי ת"א)

טאריק בלאק וקנדריק ריי (צילום: האתר הרשמי של מכבי ת
טאריק בלאק וקנדריק ריי(צילום: האתר הרשמי של מכבי ת"א)

אנג'לו קלויארו (צילום: האתר הרשמי של מכבי ת
חדש בהיכל: אנג'לו קלויארו(צילום: האתר הרשמי של מכבי ת"א)

סקוטי ווילבקין (צילום: האתר הרשמי של מכבי ת
סקוטי ווילבקין עם אבי אבן(צילום: האתר הרשמי של מכבי ת"א)

 

"אנחנו צריכים לחשוב על כדורסל ועל זכייה בתארים. הרבה אנשים מגיעים ליורוליג בגישה של 'אני הולך לנצח', אבל השאלה היא מי עושה את זה בסופו של דבר", הזכיר בלאק. "כשהמשחקים מתחילים והניצחונות וההפסדים מצטברים, אנחנו נראה מי יהיה האחרון לעמוד. אני בהחלט מצפה שמכבי תהיה האחרונה לעמוד".

 

"כשאתה נכנס לשנה השנייה ביורוליג אתה רוצה להתקדם", הסביר קיין, שחזר לעונה שנייה במכבי תל אביב. "אני מקווה שתהיה לנו קבוצה גדולה ושנהיה בטופ 8 ומשם כבר נראה. הגיע איתי עכשיו טאריק בלאק, שחקן גדול, ויש איתנו גם את ג'וני אובראיינט הגדול".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: האתר הרשמי של מכבי ת"א
טאריק בלאק
צילום: האתר הרשמי של מכבי ת"א
מומלצים