שתף קטע נבחר

דיקסון ג'וניור: "נהניתי פה ביורובאסקט, כיף להגיע"

כוכב נבחרת גיאורגיה נחת בישראל והצטרף לאימוני בני הרצליה: "שמעתי מננו גינזבורג דברים טובים על המועדון, בטוח שנגיע להישגים". הילטון ארמסטרונג נחת גם הוא: "אפשר להרגיש את המשפחתיות כאן, מאמין שניצור משהו מיוחד"

מייקל דיקסון ג'וניור והילטון ארמסטרונג נחתו בישראל ביממה האחרונה והצטרפו לאימוני בני הרצליה. בכך החלה הקבוצה להתאמן עם סגל מלא, לאחר שג'ף אדריאן וסם סינגר נחתו גם הם בארץ והצטרפו לבוגדן בליזניוק, גייב לוין וג'יימס רובינסון. בתחילת השבוע שעבר הגיע ארצה מאמנה הסלובני של הקבוצה, גאשפר פוטוצ'ניק.

 

מייקל דיקסון ג'וניור (27, 1.86 מ'), שפרץ בעבר בנימבורק וכיכב לפני שנה באליפות אירופה מול נבחרת ישראל בתל אביב, אמר עם הגעתו: "כיף להגיע לכאן. שיחקתי בישראל ביורובאסקט 2017 במדי נבחרת גיאורגיה, נהניתי מאוד, וגם שמעתי מננו גינזבורג דברים טובים על המועדון. אני בטוח שיחד עם השחקנים שיש כאן אנחנו נעשה עונה מוצלחת ונגיע להישגים".

 

מייקל דיקסון ג'וניור והילטון ארמסטרונג (צילום: בני הרצליה)
מייקל דיקסון ג'וניור והילטון ארמסטרונג(צילום: בני הרצליה)

 

הילטון ארמסטרונג (33, 2.08 מ') אמר: "אני מתרגש מאוד לשחק בהרצליה. שיחקתי בהרבה קבוצות ברחבי העולם, ובזמן הקצר שאני פה אפשר להרגיש את המשפחתיות שיש כאן. אני מאמין שניצור ביחד משהו מיוחד כדי להוביל את המועדון להצלחות".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: בני הרצליה
דיקסון ג'וניור וארמסטרונג
צילום: בני הרצליה
מומלצים