שתף קטע נבחר

ספאחיה: "את מכבי האמיתית נראה רק בטורניר הבא"

הצהובים המריאו לטורניר הכנה בניקוסיה ללא שבעה שחקנים שנמצאים עם הנבחרות שלהם. הקבוצה תפגוש את חימקי, פנאתינייקוס וא.א.ק אתונה. המאמן על הסגל החסר: "זה מה שיש, ננסה להשיג כמה שיותר"

 

מכבי תל אביב המריאה הבוקר (חמישי) לקפריסין לקראת טורניר ההכנה בניקוסיה, שם תפגוש כבר מחר (18:30) את חימקי מוסקבה. בשבת ישחקו הצהובים מול פנאתינייקוס וביום ראשון מול א.א.ק אתונה.

 


 

הצהובים המריאו ללא שבעה שחקנים מהסגל, רובם לוקחים חלק במשחקי הנבחרות שלהם במוקדמות גביע העולם: ג'ון דיברתולומאו שנפצע אתמול, יובל זוסמן, ג'ייק כהן ונמרוד לוי (ישראל) סקוטי ווילבקין (טורקיה) ומייקל רול (תוניסיה). בנוסף, הסנטר טאריק בלאק ייעדר מפני שטס לארה"ב להתחתן.

 

נבן ספאחיה מגיע לשדה התעופה (צילום: האתר הרשמי של מכבי תל אביב)
נבן ספאחיה מגיע לשדה התעופה(צילום: האתר הרשמי של מכבי תל אביב)

דיאנדרה קיין ואלכס טיוס בשדה התעופה (צילום: האתר הרשמי של מכבי תל אביב)
טיוס וקיין. ינסו לחבר את החלקים שנמצאים(צילום: האתר הרשמי של מכבי תל אביב)

 

נבן ספאחיה אמר לפני ההמראה: "הקבוצה מתאמנת חזק ואני חושב שעשינו עבודה טובה בשבועיים האחרונים. לצערי אין לנו את כל השחקנים בסגל, אבל זה מה שיש. ננסה להשיג כמה שיותר מהטורניר הזה. הקיץ לא שינינו את כל מצבת השחקנים וכמובן שזה עוזר, אבל את מכבי האמיתית נוכל לראות החל מהטורניר הבא בזאדאר ובגביע ווינר".

 

ג'וני אובראיינט הוסיף: "יש לנו הרבה שחקנים טובים ומאמן נהדר ואני מתרגש מאוד להתחיל לשחק. אנחנו עדיין חסרים הרבה שחקנים, אבל המטרה של הטורניר הזה היא לשפר את הכימיה בין כולם".

 

ג'וני אובראיינט (צילום: AP)
ג'וני אובראיינט. מתרגש להתחיל(צילום: AP)

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
נבן ספאחיה
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים