שתף קטע נבחר

הכנה: ניצחון למכבי ת"א על חימקי מוסקבה

הצהובים חזרו מפיגור 17 נקודות בהפסקה כדי לנצח 84:87 למרות סגל חסר ללא שבעה שחקנים. ג'רמי פארגו (19 נקודות ושישה אסיסטים) וג'וני אובראיינט (23 נק') הצטיינו. ספאחיה: "זו רק ההתחלה, צריך לעבוד קשה"

מכבי תל אביב רשמה הערב (שישי) ניצחון 84:87 אחרי שחזרה מפיגור 17 נקודות במחצית על סגנית אלופת ה-VTB, חימקי מוסקבה, במסגרת טורניר הכנה בקפריסין.

 

כבר מחר יפגשו שחקניו של נבן ספאחיה את פנאתינייקוס (20:00) ומחרתיים את א.א.ק אתונה (17:00).

 

נבן ספאחיה (צילום: ראובן שוורץ)
הקבוצה הראתה אופי. נבן ספאחיה(צילום: ראובן שוורץ)

 

הצהובים הופיעו בסגל חסר ללא ג'ון דיברתולומאו, שנפצע בהכנות לנבחרת ישראל, נמרוד לוי, ג'ייק כהן ויובל זוסמן שנמצאים עם הנבחרת בגרמניה, סקוטי ווילבקין (נבחרת טורקיה), מייקל רול (נבחרת תוניסיה) וטאריק בלאק, שטס לארה"ב כדי להתחתן.

 

הקאמבק של הצהובים הגיע הרבה בזכותו של ג'רמי פארגו, שהצטיין עם 19 נקודות ושישה אסיסטים, ג'וני אובראיינט היה נהדר מתחת לסלים עם 23 נקודות ושבעה ריבאונדים. דני אבדיה תרם 12 נקודות, דיאנדרה קיין הוסיף 11 נקודות משלו, אנג'לו קלויארו 8 קנדריק ריי ואלכס טיוס 7 כ"א.

 

ספאחיה אמר בסיום: "זה משחק הכנה ראשון שלנו. אחרי תחילת הרבע השני התחלנו לשחק כדורסל טוב, שינינו כמה דברים, אנחנו יכולים להיות מרוצים, אבל כמו שאמרתי לשחקנים בחדר ההלבשה, זה רק משחק הכנה ראשון וצריך לחשוב כבר על המשחק הבא ולעבוד קשה".

 

אבדיה סיכם: "זאת הרגשה טובה מאוד לשחק עם החבר'ה החדשים, שיחקנו ביחד, היו לנו כמה רגעים קשים במהלך המשחק אבל הצלחנו להתאפס על עצמנו. נתנו הכל ברגעים האחרים וניצחנו את המשחק כמו ווינרים".

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
ג'רמי פארגו
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים