שתף קטע נבחר

פארגו נגד היורוליג: "הלו"ז לא מובן לי"

רכז מכבי ת"א התראיין לתקשורת היוונית ועקץ את הנהלת המפעל הבכיר ביבשת: "יום אחד אתה משחק בברצלונה, אחרי יומיים בבית ואז שוב במדריד. זה לא עוזר"

ג'רמי פארגו לא לקח חלק אמש (שישי) במשחקה של מכבי תל אביב מול אולימפיה מילאנו, מכיוון ששהה באותו הזמן באתונה וערך צילומים לאתר הרשמי של היורוליג. הרכז האמריקני הספיק להתראיין לאתר היווני SDNA וניפק כמה וכמה ציטוטים מעניינים.

 


 

"סקוטי ווילבקין שחקן נהדר, ואף אחד לא יכול לחלוק על זה", סיפר פארגו על שיתוף הפעולה הצפוי שלו עם MVP היורוקאפ בעונה הקודמת.

 

ג'רמי פארגו (צילום: אורן אהרוני)
פארגו. כועס(צילום: אורן אהרוני)

 

"סקוטי משחק עם המון תשוקה, ובכל פעם שהוא נמצא על המגרש הוא משחק לא רק עבור עצמו, אלא גם עבור הקבוצה. אפשר להרגיש את זה. הוא מביא המון אנרגיות".

 

פארגו דיבר גם על השינויים שחלו ביורוליג בשנים האחרונות, בעיקר בכל מה קשור ללו"ז הצפוף בין המשחקים: "השיטה של היורוליג קצת מזכירה לי את המכללות, רק ששם עזרו לקבוצות להתמודד בצורה טובה ונכונה יותר עם כל הטיסות, ואני לא בטוח שביורוליג עובדים ככה. ביורוליג יש למשל ארבע קבוצות מספרד, ויכול להיות לך משחק במדריד, אחרי יומיים משחק בית, אחר כך משחק בברצלונה, ואחר כך שוב בבית. זה לא מובן לי".

 

על החזרה שלו למכבי ת"א לקדנציה שלישית, הוסיף פארגו: "מכבי תל אביב הפכה לבית השני שלי. אחרי כל כך הרבה פעמים שעזבתי וחזרתי, זה כבר מרגיש ככה. בנינו העונה קבוצה טובה ואנחנו רוצים להראות את זה על המגרש. אני חושב שתהיה לנו עונה נהדרת, בכל הרמות. המטרה הראשונה היא להעפיל לפלייאוף היורוליג".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
ג'רמי פארגו
צילום: עוז מועלם
מומלצים