שתף קטע נבחר

גביע ווינר: הפועל ירושלים עלתה לחצי הגמר

אמארה סטודמאייר רשם דקות ראשונות בקדנציה השנייה שלו במועדון - החבורה של עודד קטש ניצחה 74:78 את הפועל אילת. ירושלים תפגוש את המנצחת במשחק בין מכבי ת"א למכבי ראשל"צ בשני (20:30). ג'ייקובן בראון בלט אצל המנצחת עם 15 נקודות

הפועל ירושלים פתחה הערב (שבת) את העונה ברגל ימין עם 74:78 על הפועל אילת ברבע גמר גביע ווינר. החבורה של עודד קטש תפגוש בחצי הגמר את המנצחת בין מכבי תל אביב למכבי ראשל"צ (שני, 20:30).

 

אמארה סטודמאייר רשם את הבכורה המחודשת בקבוצה וקלע 6 נקודות בפחות ב-13 דקות. ג'ייקובן בראון (15 נקודות), ג'וש אוואנס (14 נקודות) ובר טימור (13 נקודות) הובילו את ירושלים לניצחון. לנזל סמית' ג'וניור קלע 28 נקודות למפסידה.

 

אמארה סטודמאייר עם עודד קטש (צילום: עוז מועלם)
פלדין (מימין) מול טוקוטו (צילום: עוז מועלם)
 

 

אחרי מחצית ראשונה (38:42 לירושלים) צמודה, הגיעה בריחה ברבע השלישי ויתרון 51:62 שהכריע את המשחק. אילת הצליחה לצמצם את התוצאה אחרי שהניצחון הירושלמי הובטח לקראת הסיום.

 

יתר הקלעים לירושלים: ג'יימס פלדין 10, אלכס צ'וברביץ' 9, תמיר בלאט 7 (7 אסיסטים), ליאור אליהו 6, דשון באטלר 5, כריס ג'ונסון 2. יתר הקלעים לאילת: אלייז'ה בראיינט 19, אבי בן שימול 10, ג'יי. פי טוקוטו 4, דווין תומאס 3, דייויד כהן 6, פרדריק בורדיון 3.

 

הפועל ירושלים (צילום: עוז מועלם)
פתיחה טובה לעונה. שחקני ירושלים (צילום: עוז מועלם)

אמארה סטודמאייר עם עודד קטש (צילום: עוז מועלם)
בכורה פושרת לאמארה. סטודמאייר עם קטש(צילום: עוז מועלם)

 

קטש בסיום: "לא אהבתי את איך שפתחנו את המשחק, לא היינו מספיק אגרסיביים. אהבתי יותר את הדקות ההגנתיות בחצי השני. בסופו של דבר אנחנו צריכים את האנרגיות והרוח כדי לנצח משחקים. זה מסוג המשחקים שמצאנו את הדרך

לנצח בהם. יש אווירה טובה בקבוצה, אנחנו כמובן נצטרך לתקן הרבה דברים כדי לשחק ברמה יותר גבוהה. השיקול לשתף את אמארה הוא שיקול מקצועי, יש לו נוכחות, רצינו שהוא ייכנס לעניינים, הוא הגיע בכושר מצוין. הוא למד רק שני תרגילים, אבל זה היה שיקול מקצועי".

 

שרון דרוקר: "אוהדי ירושלים נתנו אווירה מדהימה. היה משחק טוב, בהרבה רגעים הייתי מרוצה מאיך ששיחקנו. אנחנו עוד מחפשים איך לעשות את הקבוצה הזאת יותר טובה, אבל אני רואה ניצוצות חיוביים. אני חושב שאנחנו צריכים להיות יותר קבוצתיים, לשתף יותר שחקנים כדי שלא יהיו פערים בתוך הקבוצה מבחינה התקפית".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
סטודמאייר וקטש
צילום: עוז מועלם
מומלצים