שתף קטע נבחר

שמעון מזרחי: "רק חמור לא משנה את דעתו"

במסיבת העיתונאים לפתיחת העונה, בעלי מכבי תל אביב התייחס להחלטה של הצהובים שלא לפצל את הסגל לשתי קבוצות: "לא חושב שיש כאן אי אמינות כלפי הקהל. רוצים להיות בין 8 הראשונות ביורוליג". ספאחיה: "רוצים לעשות צעד נוסף קדימה"

 

רגע לפני משחקה הרשמי הראשון של הקבוצה, מחר (שני, 20:30) מול מכבי ראשון לציון ברבע גמר גביע ווינר, מכבי תל אביב פתחה היום (ראשון) את העונה שלה באופן רשמי עם מסיבת עיתונאים חגיגית.

 

הסיפור המרכזי בקיץ הזה היה עניין פיצול הסגל לשתי קבוצות נפרדות – אחת לליגה ואחת לאירופה, מה שבסופו של דבר לא יצא לפועל, ובמועדון החליטו לרדת, לפחות כרגע, מהרעיון. בעלי מכבי, שמעון מזרחי, הגיב על פניית הפרסה של הצהובים.

 

נבן ספאחיה (צילום: אורן אהרוני)
"גם לא חלק מבוטל מהקהל היה נגד הפיצול". שמעון מזרחי(צילום: אורן אהרוני)

 

"אני לא חושב שיש כאן אי אמינות כלפי הקהל שלנו כשהחלטנו כרגע לרדת מפיצול הקבוצה", אמר מזרחי. "גם חלק לא מבוטל מהקהל היה נגד פיצול הקבוצה. אנחנו עדיין חושבים שלא טעינו, נוכח הגזרות והטענות שכולן רוצות להשתתף באירופה. חשבנו שזה נכון לפצל את הקבוצה. קיבלנו פניות בצורה מאוד מאוד לוחצת, גם מהמינהלת, גם מוועדת שרעבי – אז החלטנו נכון לעכשיו להקפיא את ההחלטה. אני אומר שרק חמור לא משנה את דעתו. אז בינתיים אפשר לשנות את דעתנו".

 

מזרחי המשיך: "המטרות? הזכייה בדאבל בארץ ולהגיע לפחות לשמונה הראשונות ביורוליג, ומשם יהיה אפשר להגיע לפיינל פור. אין ספק שהרבה מאוד קבוצות ביורוליג התחזקו מאוד, וגם אנחנו התחזקנו. אנחנו מאוד מרוצים שהצד האנושי התחזק אצלנו, וזה יעזור לנו להשיג את המטרות שלנו העונה".

 

נבן ספאחיה (צילום: אורן אהרוני)
"תקופת ההכנה המסובכת ביותר בקריירה שלי". נבן ספאחיה(צילום: אורן אהרוני)

 

"זו תקופת ההכנה המסובכת ביותר בקריירה שלי", אמר המאמן נבן ספאחיה. "היו חסרים הרבה מאוד שחקנים, אבל זה לא תירוץ. אנחנו נלמד תוך כדי תנועה. היום זה יהיה האימון הראשון של הסגל כולו ביחד".

 

ספאחיה הוסיף: "זה המשך של תוכנית הבנייה מחדש שלנו מהעונה שעברה. עשינו צעד קדימה בעונה שעברה, והעונה התחזקנו במספר שחקנים נוספים. הרבה יותר קל להביא שישה או שבעה שחקנים מאשר 12. אני חושב שהאיכויות שלהם יסייעו לנו לעבוד יותר קשה, לשחק יותר טוב ולעשות עוד צעד קדימה. השמות, לא משנה כמה הם טובים, לא חשובים כמו הכימיה ביניהם. המטרה שלנו היא לחבר את כולם ביחד".

 

ג'רמי פארגו (צילום: אורן אהרוני)
אימון ראשון של כל הסגל. ג'רמי פארגו(צילום: אורן אהרוני)

 

המנהל המקצועי של הצהובים, ניקולה וויצ'יץ', אמר: "בנינו את הקבוצה על פי המפעלים שאנחנו מתמודדים בהם. עדיין לא בטוח איך אנחנו נשחק. תקופת ההכנה הייתה מוזרה, אפילו ב-NBA התחילו לפנינו. אנחנו נפתח את היורוליג ברצף משחקים קשה מאוד עם שישה משחקי חוץ ורק שלושה בבית. שנה שעברה פתחנו טוב, ואז נעצרנו והפסדנו כמה משחקים. אני מאמין בקבוצה שנבנתה ובאפשרויות שיש בסגל כדי להצליח לשחק 85-80 משחקים בעונה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
שמעון מזרחי
צילום: אורן אהרוני
מומלצים