שתף קטע נבחר

ביקורת במכבי ת"א על התנהגות ספאחיה: "זה נובע מלחץ"

מאמן מכבי ת"א הורחק על ידי השופטים במשחק בו הודחה קבוצתו על ידי מכבי ראשון לציון ברבע גמר גביע ווינר. בהנהלה טענו: "כבר שוחחנו איתו על זה". ספאחיה: "זה קרה בגלל אי הבנה, לא קיללתי"

שחקני מכבי ת"א ואנשי הצוות המקצועי של המועדון יצאו המומים ומאוכזבים מבית מכבי אחרי ההפסד 86:77 למכבי ראשון לציון, אשר גרם להדחתם מגביע ווינר בשלב רבע הגמר. הצהוים לא חוו כישלון כזה במפעל מאז אוקטובר 2008.

 


 

ההכנה של הקבוצה לא הייתה אופטימלית. שבעה שחקנים נעדרו בגלל זימונים לנבחרות הלאומיות, פציעות וסיבות אישיות, מה שגרם למאזן 5:3 שלילי בטורנירי ההכנה השונים באירופה, לחוסר התיאום, בעיות בהגנה, איבודי כדור הרבים וחוסר ביטחון בהתקפה. את כל אלה ניתן היה לראות גם אתמול, מה שהותיר לצוות המקצועי לא מעט נקודות למחשבה לקראת פתיחת העונה המתקרבת.

 

 

איגור קולשוב מול מייקל רול  (צילום: אבי מועלם)
איגור קולשוב מול מייקל רול (צילום: אבי מועלם)

 

כבר ביום ראשון הקרוב יפגשו הצהובים במחזור הראשון את מכבי אשדוד בליגה ולאחר מכן יתמודדו מול פנאתנייקוס במשחק חוץ במסגרת היורוליג. מה שלא השתנה מהעונה שעברה הוא

חוסר האיפוק של נבן ספאחיה בכל הקשור להחלטות שופטים. כבר ברבע הראשון הוא נזף בשופט וספג עבירה טכנית וברבע האחרון הורחק אחרי עבירה טכנית שנייה,

 

על כך אמר המאמן: "הייתה אי הבנה עם השופטים, לא קיללתי. ביקשתי פסק זמן, אבל הם אמרו לי שאיחרתי ואחרי שהכדור יצא החוצה ביטלתי את פסק הזמן. עד שהאיש במזכירות הבין את הטעות כבר קיבלתי טכנית".

 

גורמים במכבי ת"א לא אהבו את ההתנהלות של ספאחיה על הקווים. אחד מהם אמר ל-ynet ספורט: "כבר היו שיחות על הנושא בעונה שעברה, גם איתו. זה נובע מלחץ, בטח במשחק על תואר ראשון".

 

מייקל רול סיכם: ״הם שיחקו עם יותר אנרגיות מאיתנו וקלעו בעיקר שלשות, זה מה שהביא להם את רוב הנקודות. די ברור שאנחנו עדיין צריכים ללמוד זה את זה בזמן האימונים. ננצל את ההזדמנות כדי להשתפר".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים