שתף קטע נבחר

קטש: "יש לי זיכרונות טובים מאתונה, זה תמיד מרגש"

הפועל ירושלים המריאה ליוון, לקראת המשחק ברביעי (19:30) מול א.א.ק בליגת האלופות של פיב"א. המאמן, שכיכב בעבר בפנאתינייקוס, סופר את הדקות: "תהיה אווירה מיוחדת"

 

הפועל ירושלים נחתה הערב (שלישי) ביוון, יממה לפני משחקה הראשון (ד', 19:30) במסגרת ליגת האלופות של פיב"א מול א.א.ק אתונה, מי שזכתה בעונה האחרונה במפעל.

 


 

עוזר המאמן, ראיין פאנון, ערך תדרוך מקצועי לשחקנים בזמן הטיסה. המנהל הספורטיבי של המועדון, יותם הלפרין, התפנה, לעומת זאת, לענות לשאלות של נוסעים אחרים בטיסה לגבי המלצות על אטרקציות שונות בעיר.

 

ליאור אליהו בנתב
ליאור אליהו בנתב"ג

 

בשלב הבתים הראשון מתמודדות 32 קבוצות, ביניהן הפועל ירושלים שתשחק בבית 3 עם פואנלבראדה (ספרד), ליטקאביליס (ליטא), נימבורק (צ'כיה), דיז'ון (צרפת), אנטוורפן (בלגיה), באמברג (גרמניה) וכאמור א.א.ק אתונה. מכל בית יעלו ארבע קבוצות לפלייאוף, אשר ישחקו זו מול זו בשיטת בית וחוץ. ארבע הראשונות מכל בית יעלו בשלב השני לפיינל פור. אם עודד קטש ושחקניו יעלו לפיינל פור, הוא צפוי להתקיים באולם הפיס ארנה בירושלים.

 

"אנחנו מגיעים במצב סביר", אמר המאמן עודד קטש לפני ההמראה. "היה לנו מאוד חשוב לנצח את המשחק בהרצליה, היינו צריכים את זה בשביל הביטחון. באנו דרוכים ואגרסיביים כדי להעלות את הרמה ולעמוד ביעדים שהצבנו לעצמנו. אסור לנו לוותר גם על משחקי חוץ קשים כמו באתונה. תהיה אווירה מיוחדת, זו קבוצה טובה ואיכותית עם הרבה כלים התקפיים. אנחנו צריכים לבוא במוד הגנתי ולקוות שיהיה לנו יום קליעה קצת טוב יותר משני המשחקים האחרונים".

 

על אמארה סטודמאייר, שממשיך להשתלב בקבוצה, אמר קטש: "בגלל חשיבות המשחקים באירופה היה הכרחי להרוויח אותו בגביע ווינר ולתת לו את הדקות. כולנו מכירים אותו והוא לא היה בשיא הכושר. הוא עדיין בשלבים, אבל מקצוען אמיתי. אין לי ספק שהיכולת שלו תעלה בהמשך".

אמארה סטודמאייר הפועל ירושלים ()
אמארה סטודמאייר והאוזניות

 

"אני אוהב את כל מה שקשור ביוון, זה תמיד מרגש", סיכם קטש, שכזכור כיכב בעבר בפנאתינייקוס והוליך אותה לזכייה בשנת 2000 ביורוליג על חשבון מכבי ת"א. "אני אוהב את האולם הזה, יש לי משם זיכרונות טובים. אנרגיות טובות אף פעם לא יזיקו".

 

מהסגל של קטש נעדר טיישון תומאס המושעה. יוגב אוחיון, שסבל מנקע בקרסול, שב לאחרונה לפעילות ושיחק חמש דקות מול בני הרצליה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים