שתף קטע נבחר

בגלל מכסת הזרים בליגה: מכבי ת"א בבעיה

רגע לפני הדרבי (ראשון, 21:05), הצהובים עדיין מחפשים חיזוק באחת מעמדות הגארד, שעשוי להיות הזר השמיני (והאחרון) שנרשם בליגה. במקרה כזה הוא ימשיך עד סיום העונה, וקנדריק ריי יושאל לקבוצה אחרת. ספאחיה: "הפציעה של הרכזים זו בעיה". סגל מלא להפועל ת"א

 

מכבי תל אביב ערכה היום בצהריים (שבת) את האימון המסכם לקראת הדרבי מול הפועל תל אביב שייערך מחר (21:05) בהיכל מנורה מבטחים. עוד לפני האימון, מנהל הקבוצה, עמי ביטון, ומייקל רול עשו שיחה לשחקנים החדשים והסבירו להם מה המשמעות של הדרבי עבור המועדון.

 

לטבלת ליגת ווינר-סל

 

הצהובים חזרו לארץ רק אתמול בבוקר אחרי ההפסד 88:80 לאולימפיאקוס באתונה, השלישי מפתיחת העונה האירופית. כרגע המאזן של מכבי עומד על 3:1 בלבד והיא מדורגת במקום התשיעי בטבלת היורוליג.

 

מכבי תל אביב (צילום: עוז מועלם)
ספאחיה מתלבט(צילום: עוז מועלם)

 

מאמן הקבוצה, נבן ספאחיה, נמצא בצומת דרכים אחרי שכבר נרשמו שבעה זרים לליגה הישראלית (המכסה היא שמונה זרים), כשמי שעדיין לא נרשם הוא קנדריק ריי, שנמצא בדיוק על המשבצת של שני הפצועים, סקוטי ווילבקין וג'רמי פארגו.

 

למרות זאת, בשבוע האחרון מחפשים במועדון זר נוסף באחת מעמדות הגארד והוא ככל הנראה יישאר עד לסיום העונה בעקבות הרישום, כך שריי יושאל לקבוצה אחרת. "כמאמן אסור לי להיות מתוסכל על היעדר הרכזים, זו בעיה, אבל תסכול זאת לא המילה הנכונה לתאר את המצב", אמר ספאחיה באימון הקבוצה. "נכון, זאת בעיה לשחק ללא שניים או שלושה רכזים, אבל זה מה יש. ניסינו לשחק באימונים ללא רכז טבעי ונחכה שהם יבריאו".

 

"קנדריק ריי לא יירשם גם למשחק מחר. ג'ון (דיברתולומאו), מייקל רול ויובל זוסמן ישחקו בעמדת הרכז כמו נגד אולימפיאקוס ובאר שבע. ככה אנחנו מטפלים במצב. נשחק הגנה ונרוץ למתפרצות, בישראל חייבים להגיע לכמה שיותר מצבים על מגרש פתוח". לגבי חיזוק: "אנחנו לא חושבים על זה עכשיו, נחכה קצת לראות את המצב עם סקוטי וג'רמי ואז ניקח החלטה, אבל לא כרגע". 

 

סגל מלא להפועל תל אביב

בהפועל תל אביב מקווים בעיקר לצאת בזול מהדרבי הזה. יחסי הכוחות

ברורים לכולם, והסיכוי לניצחון אדום קטן מאוד, בטח לאור המצב בו מגיעה קבוצתו של דני פרנקו למשחק. האורחת הפסידה את שני משחקיה האחרונים (הפועל באר שבע וגלבוע/גליל), הציגה כדורסל אנמי מאוד בהתקפה ופשוט לא שמרה.

 

פרנקו יקבל בחזרה למשחק את רפי מנקו שהיה פצוע נגד גלבוע/גליל, ולמאמן יהיה סגל מלא לראשונה העונה. אוהדי הקבוצה צפויים לבצע את הצעדה המסורתית שלהם להיכל החל מהשעה 18:30. כ-1,000 אוהדים אדומים יגיעו לדרבי.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
נבן ספאחיה
צילום: אורן אהרוני
מומלצים