שתף קטע נבחר

מכבי תל אביב: סקוטי ווילבקין יחזור ביום חמישי

הצהובים היו מרוצים אחרי ה-57:89 הענק בדרבי, ואמורים לקבל חזרה את הגארד הפצוע מול ברצלונה ביורוליג. נמרוד לוי: "באנו עם אנרגיות ונלחמנו בהגנה. אני עובד קשה וכשיקראו לי - אהיה שם"

 

הרבה חיוכים נראו אתמול במכבי תל אביב אחרי ה-57:89 המוחץ בדרבי הביתי מול הפועל תל אביב. הצהובים שמו בצד לכמה שעות את ההפסד והמאזן השלילי (3:1) ביורוליג, ונתנו הצגה שהתחילה ברבע הראשון ולא נעצרה עד הסיום.

 


 

לטבלת ליגת העל בכדורסל

 

לקבוצה של נבן ספאחיה אין הרבה זמן לנוח. כבר ביום שלישי לפנות בוקר הם יטוסו לספרד לקראת המשחק בחמישי הקרוב מול ברצלונה, בו צפוי סקוטי ווילבקין, שנעדר אתמול בגלל פציעה, לחזור לסגל.

 

סקוטי ווילבקין (צילום: עוז מועלם)
סקוטי ווילבקין. יחזור מול ברצלונה(צילום: עוז מועלם)

 

גם ג'רמי פארגו - שעדיין לא ברור מתי יחזור - לא שיחק כמובן, אבל דיאנדרה קיין, ג'ון דיברתולומאו ומייקל רול נראו נהדר והשכיחו את חסרונם של שני הגארדים הפצועים. מי שעדיין לא נראה במיטבו הוא אלכס טיוס, שעוד במשחק באתונה שיחק בחוסר חשק, וגם הפעם לא הצליח לבוא לידי ביטוי וסיים עם ארבע נקודות בלבד.

 

ג'וני אובראיינט לא שותף. הצוות המקצועי העדיף לתת לו מנוחה הפעם ולהעניק לג׳ייק כהן ונמרוד לוי יותר דקות בליגה. לוי, שקיבל 15 דקות בהן קלע 13 נקודות, היה מרוצה בסיום המשחק.

 

"מההתחלה באנו עם אנרגיות, נלחמנו בהגנה ושיחקנו ביחד בהתקפה והדברים פשוט הלכו טוב", אמר לוי. "הדרבי הזה היה חשוב מאוד בשביל כולם. תכננו לבוא ולהילחם ואני שמח שעשינו את זה. אני רוצה לעזור לקבוצה בכל משחק. אמשיך לעבוד קשה וכשיקראו לי אהיה שם".

 

מי שנראה שמח במיוחד בסיום היה מאמן הכושר, רגב פנאן, שירד לחדר ההלבשה בשאגות של שמחה. התפרצות הרגשות הגיעה גם בעקבות העובדה שהוא שוב ספג קריאות שנאה מאוהדי האדומים, ששרו לעברו שירים על אביו, מוני ז"ל.

 

נמרוד לוי (צילום: עוז מועלם)
נמרוד לוי חוגג. "כשיקראו לי אהיה מוכן"(צילום: עוז מועלם)

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
סקוטי ווילבקין
צילום: עוז מועלם
מומלצים