שתף קטע נבחר

פלדין: "אי אפשר לנצח כשסופגים מעל 100 נקודות"

לפני המפגש של הפועל ירושלים מול פואנלברדה בליגת האלופות של פיב"א (רביעי, 20:30), הגארד התייחס להגנה החלשה של הקבוצה בשני המשחקים האחרונים. לרשות המאמן עודד קטש יעמוד סגל מלא

חדשות טובות להפועל ירושלים שערכה הערב (שלישי) את אימונה המסכם במדריד לקראת המפגש מחר (רביעי, 20:30) בליגת האלופות של פיב"א מול מובילת בית 3, פואנלברדה. לראשונה העונה יעמוד לרשותו של עודד קטש סגל מלא, כולל טיישון תומאס שחוזר מהשעיה על שימוש בחומרים אסורים.

 


 

לטבלאות ליגת האלופות של פיב"א

 

האדומים מגיעים למשחק אחרי שני הפסדים רצופים, הראשון לאנטוורפן בבלגיה שהוריד אותם למאזן של 1:2 ולמקום השני בבית, והשני לגלבוע/גליל בליגה. הצוות המקצועי דיבר בעיקר על ההגנה הנרפית של הקבוצה אחרי שספגה 101 נקודות בשני המשחקים. הגארד ג'יימס פלדין התייחס לכך: "אי אפשר לנצח משחקים כשסופגים מעל ל-100 נקודות, אבל אנחנו נחזור למצב הנורמלי שלנו".

 

ג'יימס פלדין (צילום: ראובן שוורץ)
"שיחקתי שם אז אני יודע שהקהל יהיה רועש". פלדין(צילום: ראובן שוורץ)
 

 

פלדין, ששיחק בפואנלברדה בין 2012 ל-2014, אמר על האקסית: "זה תמיד מרגיש מיוחד לשחק מול קבוצה ששיחקת אצלה, יהיה נהדר לראות את כולם, אבל זאת לגמרי נסיעת עסקים ולא חופשה אז אני בא לנצח. כל משחק חוץ הוא קשה, שיחקתי שם אז אני יודע שהקהל יהיה רועש. אבל אנחנו צריכים להסתכל על עצמנו".

 

בשבוע האחרון עבדו בקבוצה בעיקר על ההגנה ומקווים שעם הצטרפותו של תומאס היא תיראה הרבה יותר טוב, בעיקר באזור הצבע. מי שחוזר לסגל הוא אמארה סטודמאייר שלא רשום בליגה. גם בר טימור שסבל מנקע בקרסול צפוי לשחק.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
ג'יימס פלדין
צילום: עוז מועלם
מומלצים