שתף קטע נבחר

סקוטי ווילבקין כשיר לברצלונה

כוכב מכבי תל אביב ערך אימון מלא וצפוי לשחק מחר (חמישי, 22:00) מול הקטלאנים. ספאחיה: "אנחנו באים מוכנים". גיא גודס על ההבדל מהניצחון הקל בדרבי: "יורוליג זה יורוליג וליגה זה ליגה"

 

סקוטי ווילבקין (צילום: אתר מכבי ת
הוא חוזר. סקוטי ווילבקין(צילום: אתר מכבי ת"א)

 

מכבי תל אביב מתכוננת למשחק החוץ הקשה מול ברצלונה (חמישי, 22:00) במחזור החמישי ביורוליג, והיא באה לחוצה יחסית אחרי שהשיגה רק ניצחון בודד במפעל הבכיר היבשת.

 


 

לטבלת היורוליג

 

סקוטי ווילבקין, שסובל מנקע באגודל, השתתף בשני האימונים האחרונים של הקבוצה. הערב (רביעי) הוא ערך אימון מלא וצפוי לשחק נגד הקטלאנים. היריבה התאוששה בשני המשחקים האחרונים מפתיחת עונה לא טובה ושני ההפסדים ביורוליג, עם ניצחונות על באיירן מינכן ודרושפאקה.

 

חושבים מה לעשות נגד בארסה. ספאחיה וגודס (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
חושבים מה לעשות נגד בארסה. ספאחיה וגודס(צילום: עוז מועלם)

 

מאמן הקבוצה, נבן ספאחיה אמר לאחר האימון הערב: "כמו לכל משחק יורוליג אנחנו מנסים להיות מוכנים הכי טוב שאנחנו יכולים כדי לנצח את המשחק. זה הולך להיות קשה כי ברצלונה היא קבוצה טובה מאוד, אבל אנחנו באים מוכנים ואני מקווה שנצא מכאן עם הניצחון. אני רוצה לראות כדורסל טוב כמו שראיתי לאחרונה, אבל אם אנחנו רוצים לנצח כאן אנחנו צריכים לעשות צעד אחד קדימה".

 

עוזר המאמן, גיא גודס,התייחס לפער בין המפגש מול בארסה לטיול השבוע נגד הפועל ת"א בדרבי: "יורוליג זה יורוליג וליגה זה ליגה. זה מגרש שאם אתה רוצה לנצח בו אתה צריך להיות מאוד מרוכז מההתחלה בדברים הקטנים, לבצע את תוכנית המשחק וכמובן לקלוע באחוזים טובים. בשנה שעברה הגענו לברצלונה וזה לא נגמר טוב, אבל השנה יש לנו סגל שיכול להיאבק במקומות האלה".

 


פורסם לראשונה 31/10/2018 16:58

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
סקוטי ווילבקין
צילום: עוז מועלם
מומלצים