שתף קטע נבחר

קטש לקראת נימבורק: "לא צריך להתלהב יותר מדי"

הפועל ירושלים תתמודד מחר (ד', 19:30 בפיס ארנה) מול היריבה הצ'כית כשהיא במאזן חיובי (1:3) בליגת האלופות של פיב"א ואחרי שני ניצחונות מרשימים, אבל המאמן מרגיע: "מול נהריה היה משחק יוצא דופן"

אחרי שני ניצחונות מרשימים באירופה ובזירה המקומית, הפועל ירושלים תארח מחר (רביעי, 19:45) בפיס ארנה את נימבורק ה'׳כית כשהיא מובילה את טבלת בית 3 בליגת האלופות של פיב"א עם מאזן חיובי (1:3).

 


 

 

שחקניו של עודד קטש ניצחו את פואנלבראדה בספרד ב-30 הפרש ואת עירוני נהריה ב-39 הפרש. בקבוצה מדברים בעיקר על חיזוק ההגנה אחרי שהצוות המקצועי הציב את הנושא כדומיננטי באימונים, וכן בעקבות הצטרפותו של טיישון תומאס, שחזר למגרשים אחרי שריצה עונש ההשעייה ונותן את הטון מתחת לסלים.

 

טיישון תומאס חוגג עם כריס ג'ונסון (צילום: אלכס קולומויסקי)
טיישון תומאס וכריס ג'ונסון(צילום: אלכס קולומויסקי)

 

ג'ייקובן בראון, שנעדר מהמשחק האחרון, ערך אימון מלא וצפוי לשחק, מי שנמצא בספק הוא דשון באטלר שספג מכה בברכו ועבר בדיקות שיצאו תקינות, אך הצוות הרפואי החליט לא לסכנו.

 

"אנחנו לא צריכים להתלהב יותר מדי", אמר עודד קטש באימון המסכם. "במשחק מול נהריה היו נתונים פסיכיים. היה משחק יוצא דופן ואי אפשר לקחת מזה יותר מדי. נימבורק היא קבוצה מאוד טובה, לדעתי בין ארבע הטובות בבית שלנו. מספיק לראות אותם משחקים ולהבין שהולך להיות משחק מאוד קשה. הריכוז שלנו הוא בשמירה בהגנה, כי משם מגיע הביטחון שלנו".  

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אלכס קולומויסקי
עודד קטש הפועל ירושלים חגיגה
צילום: אלכס קולומויסקי
מומלצים