שתף קטע נבחר

עדן ענבר סיים את תפקידו במכבי אשדוד

רעידת אדמה בכדורסל הנשים: אחרי שלוש שנים בתפקיד ולאחר פתיחת עונה בינונית (מאזן 3:2), הדאבליסטית החליטה להיפרד ממאמנה. ענבר: "מתנצל בפני השחקניות שלא נסיים את הדרך בה התחלנו". שמו של טל נתן עלה כאופציה להחליפו

זעזוע במכבי אשדוד. דאבליסטית הנשים נפרדה הערב (רביעי) ממאמנה בשלוש השנים האחרונות, עדן ענבר, וכל זאת חמישה מחזורים בלבד מפתיחת העונה וכשהקבוצה במאזן שלילי של שלושה הפסדים לעומת שני ניצחונות.

 

משחקו האחרון של ענבר באשדוד היה שלשום – הפסד 69:61 ביתי לאליצור רמלה בשחזור גמר הפלייאוף מאשתקד.

 

זעזוע אצל הדאבליסטית. ענבר (צילום: יאיר שגיא) (צילום: יאיר שגיא)
זעזוע אצל הדאבליסטית. ענבר(צילום: יאיר שגיא)

 

ענבר הוא אחד המאמנים המצליחים והמוערכים בכדורסל הנשים הישראלי. בשלוש השנים האחרונות שלו באשדוד הוא זכה כמעט בכל תואר אפשרי: שלוש אליפויות ושני גביעים.

 

ענבר מאמן את נבחרת הנשים, איתה סיים בשבוע שעבר את קמפיין מוקדמות אליפות אירופה במקום השלישי בבית ולא הצליח להעפיל ליורובאסקט 2019.

 

מכבי אשדוד חוגגת אליפות (צילום: אבי רוקח)
תחת הדרכתו אשדוד זכתה כמעט בכל תואר אפשרי(צילום: אבי רוקח)

 

"אנחנו מודים לעדן על שלוש שנים נפלאות ומאחלים לו הצלחה בהמשך הדרך", אמר המנהל המקצועי של הקבוצה, אורי בן סימון.

 

ענבר עצמו מסר בתגובה: "ברצוני להודות למועדון על שלוש עונות מאתגרות

ומלאות בהצלחות ותארים, ועל הדרך המכובדת בה הסתיימה התקופה. מתנצל בפני השחקניות שלא נסיים את הדרך המשותפת בה התחלנו בתחילת העונה. אני משוכנע שככל שיחלפו הימים, אזכור יותר את חמשת התארים המשותפים בשלוש העונות האחרונות ולא את חמשת המחזורים של העונה הנוכחית. בהצלחה לכולם בהמשך".

 

אשדוד צפויה למנות מאמן כבר בימים הקרובים, כשאחד השמות שעלו הוא זה של טל נתן, מי שמשמש בשנים האחרונות כמנהל אגף הנשים באיגוד הכדורסל. בעבר זכה בשלל תארים עם מכבי רעננה ואליצור רמלה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עודד קרני, איגוד הכדורסל
עדן ענבר
צילום: עודד קרני, איגוד הכדורסל
מומלצים