שתף קטע נבחר

ספרופולוס: "האינטנסיביות עלתה מאז שאני פה"

מאמן מכבי תל אביב דיבר לקראת המשחק הביתי מחר (חמישי, 21:00) מול באיירן מינכן, והחמיא לשחקניו: "הם לא מרוצים מהמצב ועובדים קשה". על ווילבקין: "הוא יכול לשחק טוב יותר". על חזרת פארגו: "הוא חלק מהקבוצה מבחינתי". סקאוט של אינדיאנה פייסרס הגיע למשחק כדי לצפות בדני אבדיה

 

מכבי תל אביב ערכה הערב (רביעי) את האימון המסכם שלה לקראת המפגש מחר (21:00) מול באיירן מינכן במסגרת המחזור העשירי ביורוליג.

 

מאמנה החדש של הקבוצה, יאניס ספרופולוס, עומד על מאזן 2:1 בשתי המסגרות אחרי ניצחון בליגה על מכבי ראשון לציון, שהגיע בעקבות שני הפסדים רצופים ביורוליג, לאנדולו אפס ופנרבחצ'ה. הצהובים נמצאים בבור עמוק עם מאזן 8:1 באירופה והם במקום הלפני אחרון בטבלה. באיירן ממוקמת תשיעית בטבלה ומגיעה אחרי ניצחון חוץ על גראן קנאריה.

 

שחקני מכבי ת
שחקני מכבי באימון. מצב רוח טוב(צילום: עוז מועלם)

סקוטי ווילבקין (צילום: עוז מועלם)
ווילבקין. "יכול לשחק טוב יותר"(צילום: עוז מועלם)
 


למרות הסיטואציה הלא פשוטה, במכבי מרוצים מחילופי המאמנים ומדברים על תחושה אחרת בקבוצה. ספרופולוס עצמו אמר לקראת המשחק: "יש לנו משחק חשוב מאוד. טוב שהייתה לנו אפשרות להתאמן עוד כמה פעמים יחד וללמוד אחד את השני. נשחק מול קבוצה יציבה וטובה. נצטרך להיות מרוכזים, לשמור טוב ולנצל את כל ההזדמנויות שנקבל בהתקפה. אנחנו קוראים לקהל לבוא ולהיות השחקן השישי שלנו".

 

המאמן התייחס ליתרון של היריבה במשחק הפנים: "אני לא רוצה לפרט איך בדיוק, אבל יש לנו תוכנית להתמודדות עם זה. זה נכון שיש להם יתרון גובה, אבל אנחנו יודעים בדיוק מה לעשות". על ההרכבים השונים איתם נאלץ לעבוד בליגה וביורוליג: "אני מצפה שכולם יהיו מוכנים לעלות לשחק, ואשחק עם הטובים ביותר בעיניי לפי הסיטואציה".

 

דיאנדרה קיין (צילום: עוז מועלם)
קיין. מכבי תצטרך להיות מרוכזת(צילום: עוז מועלם)

שמעון מזרחי, דייויד פדרמן ושי רקאנטי (צילום: עוז מועלם)
רקנאטי, מזרחי ופדרמן. כבר מרוצים מהשינוי(צילום: עוז מועלם)

 

ספרופולוס הביע שביעות רצון מן ההתאמות שביצעו השחקנים לדרך שלו מאז שהגיע: "השחקנים מלאי מוטיבציה. הם לא מרוצים מהמצב הנוכחי וזה טוב. השינוי הראשון שהם עשו היה להעלות את האינטנסיביות, את הקשיחות, ואת המהירות. אנחנו נמשיך להשתפר". על סקוטי ווילבקין: "אנחנו בונים עליו, הוא דוחף את עצמו, עובד קשה והוא יכול לשחק טוב יותר מששיחק עד עכשיו".

 

החדשות המעודדות עבור מכבי הגיעו הבוקר, כשבקבוצה הודיעו שחלה התקדמות בתהליך השיקום של ג'רמי פארגו, שיחזור לארץ כבר בימים הקרובים וימשיך את הטיפולים כאן. השאיפה היא להחזיר אותו לעניינים כמה שיותר מהר. ספרופולוס התייחס לגארד המחלים: "מבחינתי ג'רמי הוא חלק מהקבוצה. אף פעם לא אימנתי אותו אבל תמיד מאוד התרשמתי ממנו. דיברנו כבר, אבל אני עדיין לא יודע בדיוק מתי הוא יחזור".

 

מי שיקווה לקבל דקות משמעותיות במשחק הוא דני אבדיה. השחקן הצעיר יהיה תחת מעקב של חוסה גלילאה, סקאוט בינלאומי של אינדיאנה פייסרס, שהגיע ארצה כדי להתרשם ממנו.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
יאניס ספרופולוס
צילום: עוז מועלם
מומלצים