שתף קטע נבחר

טיוס: "אני בטוח שנוכל לעלות לרבע הגמר"

סנטר מכבי ת"א אופטימי מתמיד אחרי ה-71:95 על באיירן מינכן: "מרגישים יותר בנוח עם השיטה של ספרופולוס". זוסמן: "מקווה שזה יוציא אותנו לדרך חדשה"

 

במכבי תל אביב הצליחו אתמול לנשום לרווחה אחרי שיאניס ספרופולוס השיג ניצחון ראשון ביורוליג כמאמן הצהובים - 71:95 על באיירן מינכן ועל הדרך קטע רצף שלילי של שישה הפסדים במפעל האירופי.

 


 

ספרופולוס: "זו רק ההתחלה, אם נהיה ביחד עד הסוף - נצליח"

לטבלת היורוליג

 

על הפרצופים של השחקנים בחדר ההלבשה אפשר היה לראות חצי חיוך, אבל בקבוצה מבינים שהדרך עוד ארוכה, בטח כשאתה במאזן 8:2 ביורוליג. ההבדל הבולט אתמול היה ביתרון המוחץ בריבאונד (18:41), השימוש הנכון בגבוהים ורמת המחויבות וההקרבה שהשחקנים הציגו על הפרקט.

 

השחקנים והשפם למען המודעות לסרטן הערמונית (צילום: מתוך האינסטגרם)
השחקנים והשפם למען המודעות לסרטן הערמונית(צילום: מתוך האינסטגרם)

 

השחקנים הישראלים של מכבי יצטרפו לנבחרת ישראל שתתמודד היום (14:00) מול סרביה בהיכל קבוצת שלמה. בקבוצה טוענים שספרופולוס התחשב בכך ולא נתן לג'ייק כהן ונמרוד לוי הרבה דקות, כמו גם ג'ון דיברתולומיאו שצפה במשחק מהספסל. היחיד שכן קיבל את הקרדיט היה זה יובל זוסמן, שנכנס טוב למשחק וסיים עם 9 נקודות ו-4 ריבאונדים ב-16 דקות. "אנחנו שמחים על הניצחון", אמר זוסמן. "מאוד הורגשה תמיכת הקהל. אני שמח שהבאנו להם את הניצחון הזה. אני מקווה שזה יוציא אותנו לדרך חדשה ביורוליג ושנצליח לחבר כמה שיותר ניצחונות. כל מאמן מביא שיטה חדשה, ספרופולוס גם הרבה אנרגיה".

 

אלכס טיוס, שירד לחדר ההלבשה במהלך הרבע השני כדי שהרופא יתפור לו את האזור שמעל הגבה, הוסיף: "הניצחון הזה מאוד חשוב. אנחנו מרגישים יותר בנוח עם השיטה של המאמן החדש וזה מה שיכול לעזור לנו בעתיד. אני בטוח שנוכל להיכנס לטופ 8. רוצים לנצח בכל משחק אבל לא חושבים על העתיד כרגע".

סקוטי ווילבקין, שסיים עם 10 נקודות ו-5 אסיסטים, סיכם: "הפסדנו משחקים, אבל עשינו צעד אחרי צעד והתוצאה הגיעה. עם המאמן החדש אנחנו משחקים הרבה יותר אינטנסיבי".

 

אגב, למי ששאל לגבי השפמים של שחקני מכבי ת"א. מייקל רול העלה פוסט לאינסטגרם ובו סיפר כי כל החודש הסתובבו השחקנים עם שפם למען מודעות לסרטן הערמונית.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
אלכס טיוס
צילום: אורן אהרוני
מומלצים