שתף קטע נבחר

עובר ושב: הפועל ת"א שילמה לרפי מנקו את המשכורת

האדומים העבירו לפורוורד את הכסף שהיו חייבים לו מהתקופה האחרונה. עשוי שלא להתלבש למשחק החוץ בשבת (20:30) נגד ירושלים בעקבות השימוע שנערך לו. אשדוד מעוניינת לצרף אותו

 

אתמול (שלישי) בשעות הצהריים הפועל תל אביב העבירה לרפי מנקו את השכר שהייתה חייבת לו על העונה הזו. כזכור, האדומים נמצאים בסאגה מול הפורוורד אחרי שהודיעו לו כי מבחינתם הוא רשאי לחפש קבוצה אחרת.

 


לטבלת ליגת העל בכדורסל

 

בסביבתו של מנקו טענו כי הקבוצה שילמה לו מתחילת העונה 12 אלף דולר בלבד על כמעט ארבעה חודשי עבודה (החוזה של מנקו מוערך ב-105 אלף דולר לעונה). התשלום הגיעה אחרי שיחת שימוע שערכה לו הקבוצה לפני יומיים, ובה נאמר לו כי החוזה שלו מכביד על האדומים מבחינה כלכלית.

 

רפי מנקו הפועל תל אביב (צילום: יאיר שגיא)
יעזוב לאשדוד? מנקו(צילום: יאיר שגיא)

 

בפגישה נכחו גם נציגי ארגון השחקנים, וביניהם ניר אלון, שדרשו קודם כל שהקבוצה תשלם לשחקן את שכרו ואם לא הארגון יפנה לבית המשפט בטענה להלנת שכר. נכון לאתמול מנקו התאמן כרגיל עם האדומים, אבל עתידו המקצועי ממש לא ברור.

 

בהפועל ת"א החלו בשיחות עם מכבי אשדוד על מנת שזו תקלוט אותו. מאמן הדרומיים, בראד גרינברג, אימן את הפורוורד בהפועל ירושלים והיה שמח מאוד לראות אותו בקבוצתו. השחקן עצמו חושש מעודף המתאזרחים בסגל של אשדוד ומהעבודה שלא יקבל מספיק דקות משחק. אם זה היה תלוי רק בו, מנקו היה שמח להישאר בהפועל.

 

נכון לעכשיו עדיין לא ברור האם מנקו יתלבש למשחק החוץ הקשה בשבת (20:30) נגד הפועל ירושלים. במידה והקבוצה תודיע לו בעקבות השימוע כי הוא סיים את דרכו במועדון, מנקו עשוי לשבת ביציע או כלל לא להגיע להתמודדות נגד הקבוצה בה גדל.

 

"כולם תוקפים ולא מקשיבים לצד שלנו", אמר גורם בהפועל תל אביב על הסיטואציה מול מנקו. "כמו בכל מקום עבודה, לפעמים אתה לא מרוצה מהעובד שלך ואתה רוצה לסיים איתו את הקשר. זה לגיטימי. אף אחד לא אמר שרפי לא יקבל את השכר שמגיע לו לפי החוזה אם לא ימצא קבוצה אחרת. יודעים כל הזמן רק לתקוף אותנו. מה תגידו על ניר קלינגר שהפר חוזה עם הפועל חיפה על דעת עצמו כדי לעבור לבית"ר, או שחקנים לאורך ההיסטוריה שעשו את אותו הדבר ולא עשו להם כלום. יש פה איזושהי גישה כל הזמן לתקוף את הפועל תל אביב".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
רפי מנקו
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים