שתף קטע נבחר

 

דיברתולומאו: "מחכה לנו שבוע ארוך וחייבים לעבור הלאה"

במכבי ת"א מנסים לשים בצד את ה-83:81 הדרמטי בנס ציונה ולהתמקד בשלושת המשחקים שנותרו להם השבוע (הרצליה, באסקוניה והפועל י-ם). בקבוצה הדגישו כי אחת הסיבות ליכולת הרעה הייתה העובדה ששיחקו ללא מוביל כדור טבעי

 

אכזבה גדולה במכבי תל אביב אחרי ההפסד הדרמטי אתמול (ראשון) 81:83 לעירוני נס ציונה, שקטע רצף של שלושה ניצחונות רצופים בשתי המסגרות. מאז הגעתו של המאמן, יאניס ספרופולוס, במקומו של נבאן ספאחיה נראה היה שהצהובים יוצאים לדרך חדשה, אבל אתמול הם חזרו להציג הגנה רכה, איבדו 12 כדורים ושיחקו לא מסודר בהתקפה.

 

בקבוצה הדגישו את העובדה ששיחקו ללא שלושת מובילי הכדור שלהם, שכן סקוטי ווילבקין קיבל מנוחה בשל כאבים בידו, ג׳רמי פארגו שוהה בארץ אך עדיין לא חזר לאימונים וקנדריק ריי כלל לא רשום לליגה.

 

מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס (צילום: עוז מועלם)
יאניס ספרופולוס. הפסד ליגה ראשון(צילום: עוז מועלם)

 

"ברור שאנחנו לא מקבלים את ההפסד, אבל צריך לקחת בחשבון שדברים כאלה יכולים לקרות כשיש לוח זמנים צפוף כמו שלנו", כך הגיב גורם בקבוצה להפסד. לשחקניו של ספרופלוס מחכים עוד שלושה מפגשים השבוע, מחר מול בני הרצליה בחוץ, בחמישי מול באסקוניה בהיכל מנורה-מבטחים ובמוצ"ש הקלאסיקו הישראלי בבית מול הפועל ירושלים.

 

מי שדווקא הציג יכולת לא רעה וכמעט סידר ניצחון צהובים היה ג'ון דיברתולומאו: "קיוויתי שהשלשה שלי תהיה סל הניצחון, אבל ידעתי שיש להם עוד הרבה זמן על השעון ושתהיה להם הזדמנות לנצח. אנחנו באים לכל משחק בכוונה לנצח, שום הפסד הוא לא הפסד טוב, אבל בגלל השבוע הארוך שמחכה לנו אנחנו צריכים ללמוד מהפסדים כאלה ולעבור הלאה". הגארד הוסיף: "אני מקווה שהימים הטובים ביותר שלנו עוד לפנינו, אנחנו כבר משחקים כדורסל יותר טוב. מבחינה פסיכולוגית אנחנו צריכים להיות חזקים גם אחרי הפסדים כאלה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
ג'ון דיברתולומאו
צילום: אורן אהרוני
מומלצים