שתף קטע נבחר

ניצחון שישי ברציפות להפועל אילת

הקבוצה הלוהטת של שרון דרוקר הביסה 68:85 את מכבי אשדוד בחוץ, סולימן בריימו בלט עם 17 נקודות. פול סטול הורחק אחרי שהכה את פרדריק בורדיון. הפועל ב"ש הביסה את נהריה ב-25 הפרש

 

הפועל אילת ממשיכה להיות הקבוצה הכי לוהטת בליגה, כשהפעם הקורבן הוא מכבי אשדוד. החבורה הנהדרת של שרון דרוקר הביסה הערב (שני) 68:85 בחוץ והאריכה את רצף הניצחונות שלה לשישה. פול סטול מאשדוד הורחק אחרי שהכה את פרדריק בורדיון וצפוי לספוג עונש של שלושה משחקים בחוץ.

 

לטבלת ליגת העל

 

אילת התחילה את העונה עם שלושה הפסדים רצופים, אבל הצליחה לצאת מהמשבר ונמצאת כעת במומנטום אדיר. סולימן בריימו הוביל את האילתים עם 17 נקודות, ג'יי.פי טוקוטו הוסיף 16 ואבי בן שימול חילק תשעה אסיסטים עם שבע נקודות. בצד השני, הקבוצה של בראד גרינברג עדיין לא ניצחה בבית העונה ונותרה בחלק התחתון של הטבלה.

 

ג'יי. פי טוקוטו מטביע (צילום: אבי רוקח)
ניהל נפלא את המשחק. אבי בן שימול (צילום: אבי רוקח)

 

אילת ברחה ברבע הראשון (17:27) ושלטה במשחק ללא עוררין. אשדוד קלעה ב-20 אחוז מהשלוש (3 מ-15) ואיבדה 19 כדורים כשההרחקה של סטול בהתחלה בטח לא הועילה. לנדון מילבורן קלע 18 נקודות למפסידה, מארק טולפסון הוסיף 13.

 

יתר הקלעים באילת: אלייז'ה בראיינט 14, לנזל סמית' 13 (8 אסיסטים ו-8 ריבאונדים), פרדריק בורדיון 10, עידן זלמנסון 6. יתר הקלעים באשדוד: ליס שושי 10, תום מעיין 9, אייזיק רוזפלט 8, ג'ייק פמברטון ופול סטול 4, עידו פליישר 2.

 

בראד גרינברג  (צילום: אבי רוקח)
בראד גרינברג (צילום: אבי רוקח)

 

הפועל ב"ש הביסה את נהריה בעין שרה

הפסד ביתי משפיל (86:61) לחבורה של מיקי גורקה שהפסידה בכל רבע ושיחקה מזעזע. המקומיים קלעו ב-27 אחוז מהשדה והציגו הגנה מחפירה. את ב"ש, שהתאוששה מסל הניצחון שספגה במחזור הקודם מהפועל ירושלים, הוביל טיילור ברון עם 21 נקודות, שבעה ריבאונדים ושישה אסיסטים, ג'ורדן סווינג הוסיף 15. ננה פולאנד וטים קוורטרמן קלעו 12 כל אחד למפסידה.

 

יתר הקלעים לב"ש: חנן קולמן 11 (7 ריבאונדים ו-6 אסיסטים), סמאג'ה כריסטון 10, עמית גרשון ורוברט רות'בארט 9, ג'אקים דונלדסון 7, עדי כהן סבן 4. יתר הקלעים לנהריה: איגור נסטרנקו 10, מייק הנרי 8, יפתח זיו 5, ניב משגב 4, אור סולומון ורום גפן 3 כל אחד, דגן יבזורי 2.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אבי רוקח
ג'יי.פי טוקוטו
צילום: אבי רוקח
מומלצים