שתף קטע נבחר

נבחרת העתודה עם סרביה ואיטליה

הגרלת אליפות אירופה שתיערך בתל אביב בחודש יולי זימנה לאלופת היבשת בית לא פשוט. גם אוקראינה בפנים. בית הלחמי: "נגיע מוכנים ונייצג את המדינה בכבוד"

הגרלת אליפויות אירופה לנבחרות צעירות התקיימה בצהריים (חמישי) בבלגרד, ביניהן גם הגרלת אליפות אירופה עד גיל 20 אשר תתקיים לראשונה בתל אביב, ב-13-21 באוגוסט 2019. בהגרלה נקבע כי ישראל, אלופת אירופה, תשובץ בבית 2 ביחד עם סרביה, איטליה ואוקראינה. המשחק הראשון יהיה ב-13 באוגוסט בהיכל קבוצת שלמה, והיריבה תהיה אוקראינה.

 

הבית מולו יצטלב הבית הישראלי יהיה בית 1, שכולל את צרפת, טורקיה, בריטניה ומונטנגרו. "זו אליפות אירופה דרג א' וכבוד גדול מכך שזה יקרה בישראל וכולנו מתרגשים לקראת זה. כמו לכל אליפות, נגיע מוכנים כדי לייצג את המדינה בכבוד. נגיע מוכנים לכל משחק ומשחק בהתאם ונרצה לעשות את הטוב ביותר שלנו", אמר מאמן הנבחרת אריאל בית הלחמי.

 

אריאל בית הלחמי ושרון אברהמי (צילום: ראובן שוורץ)
"נגיע מוכנים לכל משחק". בית הלחמי(צילום: ראובן שוורץ)

 

נבחרת הנוער, שתשחק באליפות אירופה דרג ב' ברומניה הוגרלה לבית 3 יחד עם בוסניה, לוקסמבורג, צ'כיה, רומניה ואיסלנד. שתי הראשונות בבית יעלו לרבע הגמר. נבחרת הקדטים, שתשחק באליפות אירופה דרג א' באיטליה הוגרלה לבית 2 יחד עם ספרד, מקדוניה ולטביה.

 

הנערות עם צרפת וספרד

נבחרת הנערות, שהעפילה בקיץ האחרון לדרג א' האירופי, הוגרלה לבית קשה

באליפות אירופה, הכולל את צרפת, ספרד וצ'כיה. האליפות תתקיים בין ה-4 ל-16 ביולי ומארחת הטורניר תיקבע ביום שני.

 

נבחרת העתודה לנשים שובצה לבית עם קרואטיה, איסלנד וקוסובו, באליפות אירופה דרג ב' שתתקיים בין ה-3 ב-11 באוגוסט במדינה שטרם נקבעה. גם הקדטיות יהיו בדרג ב' וישחקו בבית הכולל את קרואטיה, סלובקיה, נורבגיה, שווייץ וקוסובו באליפות בסופיה (15-24 באוגוסט).

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: זהר שחר
אריאל בית הלחמי
צילום: זהר שחר
מומלצים